Przetargi.pl
świadczenie usług związanych z koordynowaniem realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry start w samodzielność

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3326616 , fax. 032 3326616
  • Data zamieszczenia: 2014-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3326616, fax. 032 3326616
    REGON: 27630211200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług związanych z koordynowaniem realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry start w samodzielność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem Dobry Start w Samodzielność realizowanym przez zamawiającego w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.2. Zamówienie realizowane będzie m.in. w siedzibie zamawiającego. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: 1) Odpowiedzialność za prawidłowe planowanie i realizację działań w realizowanym projekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) Weryfikacja sprawozdawczości i wniosków o płatność, 3) Organizowanie pracy zespołu projektowego, motywowanie pracowników oraz kontrola postępu prac, 4) Nadzór oraz weryfikacja tworzonych zapytań ofertowych oraz Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia do prowadzonych postępowań przetargowych 5) Tworzenie założeń do działań - ustalanie kryteriów, wymogów oraz standardów dla podejmowanych zadań w toku realizowanego projektu 6) Tworzenie materiałów i wzorów dokumentów, 7) Nadzór archiwizacji projektu, 8) Prowadzenie spotkań promocyjno - informacyjnych m. In. Poza siedzibą Zamawiającego, zebrań z zespołem itp. 9) Przydzielanie i koordynowanie zadania dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, 10) Dbanie o udokumentowanie wydatków związanych z realizowanym zadaniem, 11) Uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą, 12) Zapewnianie pomocy Zamawiającemu w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, 13) Weryfikowanie dokumentów, które powstały w projekcie, 14) Nadzór nad prawidłowym rozliczeniem projektu po jego zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną