Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usług zdrowotnych w ramach ponadpodstawowej opieki zdrowotnej dla osób uzależnionych od alkoholu, od środków psychoaktywnych, dla osób pijących ryzykownie i szkodliwie, dla osób współuzależnionych oraz dla dzieci i młodzieży pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Świadczenie usług zdrowotnych w ramach ponadpodstawowej opieki zdrowotnej, niefinansowanej przez Narodowy Fundusz Zdrowia w ramach których wchodzą: 1. Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie ponadpodstawowej terapii dla osób uzależnionych od alkoholu w formie warsztatów- 12 godz. miesięcznie 2. Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie ponadpodstawowej terapii dla Dorosłych Dzieci Alkoholików – 12 godz. miesięcznie. 3. Świadczenie usług zdrowotnych dla dzieci i młodzieży, pochodzącej z rodzin dysfunkcyjnych oraz z problemem alkoholowym i narkotykowym oraz doświadczających przemocy, a także eksperymentujących z środkami psychoaktywnymi- 12 godzin miesięcznie, 4. Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie ponadpodstawowej terapii dla osób uzależnionych od substancji psychoaktywnych - 12 godzin miesięcznie, 5. Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie ponadpodstawowej terapii i konsultacji dla osób używających alkoholu i innych substancji psychoaktywnych w sposób ryzykowny i szkodliwy - 12 godzin miesięcznie, 6. Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie ponadpodstawowej terapii dla osób uzależnionych od alkoholu w formie zajęć świetlicowych.-48 godz. m-nie 7. Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie ponadpodstawowej terapii dla osób współuzależnionych- 12 godz. miesięcznie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3. Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 , 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury i członków ich rodzin.
Dodano: 2024-06-19 - Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
Dodano: 2024-06-10 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-06-09 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-05-03