Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 59-600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego 25A/3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6477888 , fax. 075 6477889
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
al. Wojska Polskiego 25A/3 25A/3
59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 075 6477888, fax. 075 6477889
REGON: 00053064300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług zarządu Cmentarzem Komunalnym w Lwówku Śląskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zarządzanie i utrzymanie: 1. Cmentarza Komunalnego położonego przy Alei Wojska Polskiego 19 w Lwówku Śląskim - teren cmentarza dz. nr 447 obr. 2 Lwówek Śląski o pow. 4,9639ha, 2. Cmentarzem Wojennym położonym przy Alei Wojska Polskiego na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lwówku Śląskim dz. nr 119 obr. 1 o pow. 0,1049 ha - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują minimum jedną osobą posiadającą licencję zawodową zarządcy nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 21.08.1997 roku o gospodarce nieruchomościami, b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było zarządzanie nieruchomością 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz podobnych prac wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 4. Opinie dotyczące jakości prac wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te prace. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie do wykonywania prac w zakresie wymaganym ustawą. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą kwotę. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIE BUDNYKAMI I LOKALAMI STANOWIĄCYMI WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ NOWA RUDA
Dodano: 2016-07-19 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością wspólną US, ZUS, PZU w Oleśnicy przy ul.Lwowskie 34-38
Dodano: 2015-03-27 - Zarządzanie nieruchomościami Skarbu Państwa oraz nieruchomościami Skarbu Państwa zabudowanymi, będącymi pustostanami
Dodano: 2014-07-15 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.06.2014r. do 31.01.2016r.
Dodano: 2014-04-11 - Administrowanie Domów Handlowych przy ul. Długiej 4/5 i Długiej 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-03-18 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie od 01.07.2014r. do 31.12.2015r.
Dodano: 2014-03-12 - wybór operatora obiektu na Jamrozowej Polanie
Dodano: 2013-09-25 - Wykonywanie usługi zarządzania nieruchomością przy ul. Lwowskiej 34-38 w Oleśnicy, wraz z terenami przylegającymi do budynku
Dodano: 2013-05-10 - Administrowanie obiektem rekreacyjnym na Czarnym Stawie w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2012-06-12 - Ochrona i administrowanie parkingami dozorowanymi przy ulicy Żurawiej i Krupińskiego w Lubinie
Dodano: 2012-05-21