Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A – 1 i A – 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778 26 00 , fax. 22 779 09 90
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Batorego 44
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778 26 00, fax. 22 779 09 90
    REGON: 14637864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A – 1 i A – 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego wykonywanego karetkami przewozowymi typu A – 1 i A – 2 dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BGZ PNB Paribas, Nr konta: 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr 11/2020”. Wysokość wadium wynosi: 11 600,00 zł 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. był nie ponumerowany niezwiązany na stałe z ofertą. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że: 1) posiada decyzje sanitarne PPIS, dot. zgłaszanych środków transportu; 2) posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym (wyposażenie w sygnały świetlne i dźwiękowe oraz możliwość użycia ich podczas jazdy); 3) posiada homologację Ministra Transportu lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Decyzja sanitarna PIS, dot. zgłaszanych środków transportu; 3. Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym (dot. wyposażenia w sygnały świetlne i dźwiękowe oraz możliwość użycia ich podczas jazdy); 4. Homologacja Ministra Transportu lub dokument zaświadczający, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789 5. posiada min. 4 samochody sanitarne (typu A – 1 i A – 2), które posiadają ubezpieczenia NW i OC – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 6. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, dot. posiada taboru zapasowego samochodów sanitarnych (typu A – 1 i A – 2) na wypadek awarii samochodów, którymi Wykonawca świadczy usługę u Zamawiającego. 7. Wykaz osób udzielający świadczenia na rzecz Zamawającego – kierowcy z uprawnieniami noszowego posiadającymi obowiązujące uprawnienia i kwalifikacje oraz staż pracy min. 3 lata, w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ 8. Oświadczenie, że karetki używane do realizacji umowy są wyposażone w system GPS umożliwiający obserwację ruchu pojazdu na stanowsku dyspozytora Zamawiającego. 9. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach