Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz

Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Łaska 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232592 , fax. 043 8243535
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
    ul. Łaska 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232592, fax. 043 8243535
    REGON: 00078927500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejski Dom Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu programowania i realizacji projekcji filmowych w Kinie Ratusz znajdującym się w budynku Zduńskowolskiego Centrum Integracji RATUSZ przy Pl. Wolności 26 w Zduńskiej Woli, zwanym dalej kinem oraz organizowania wydarzeń kulturalnych w ramach działalności kina w Zduńskowolskim Centrum Integracji - Ratusz: a) programowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym repertuaru kina i realizację projekcji filmowych zgodnie z uzgodnionym repertuarem, przy założeniu średnio 4 seansów dziennie przez 5 dni w tygodniu, b) zapewnienie kopii filmowych i materiałów audiowizualnych koniecznych do prowadzenia projekcji filmowych, c) uwzględnienie w repertuarze kina filmów polskich, d) zapewnienie w repertuarze kina co najmniej 3 premier filmowych miesięcznie, przy czym przez premierę filmową należy rozumieć film, zaprezentowany w kinie w ciągu 14 dni od daty premiery w Polsce, e) zorganizowanie co najmniej 10 projekcji przedpremierowych (przed datą premiery filmu w Polsce), f) prowadzenie edukacji filmowej dzieci i młodzieży, ze szczególnym nastawieniem na popularyzację klasyki kina, kina europejskiego i polskiego o wysokich walorach artystycznych, w tym organizowanie projekcji bajek i filmów dla dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze zduńskowolskich szkół oraz zapewnienie realizacji w roku szkolnym 2016/2017 co najmniej jednego programu edukacyjnego, g) zorganizowanie co najmniej jednego festiwalu filmowego, h) organizowanie innych wydarzeń kulturalnych, w tym w szczególności przeglądów filmowych, bloków tematycznych, jednorazowych bądź cyklicznych imprez filmowych o określonym charakterze, dostosowanym do wybranych grup widzów, imprez filmowych z okazji świąt (w tym co najmniej: Walentynek, Dnia Kobiet, Pierwszego Dnia Wiosny, Dnia Dziecka, Halloween, Mikołajek, Sylwestra, Kulturalnie dla mieszkańców Zduńskiej Woli), i) organizowanie pokazów filmowych z udziałem twórców - co najmniej dziesięć pokazów w trakcie obowiązywania umowy, j) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji promocyjnych działań kina i ich prowadzenie, w tym dostarczenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących bieżącego repertuaru w ilości: plakaty co najmniej 100 sztuk, ulotki 1000 sztuk w okresie miesięcznym. 2)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenie kina zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym uiszczanie należnych opłat na rzecz dystrybutorów i ZAIKS oraz ponoszenie kosztów opłat uiszczanych przez Zamawiającego na rzecz PIFS, b) zapewnienia personelu niezbędnego do obsługi seansów filmowych (w tym co najmniej dwóch operatorów kinowego sprzętu audio-video posiadających przeszkolenie na obsługę projektorów DCP, co najmniej dwóch kontrolerów biletów oraz kierownika kina), c)pokrywania kosztów ryczałtu miesięcznego za media (energia elektryczna, energia cieplna/klimatyzacja, woda, ścieki) w wysokością 1.500 zł netto, d)refundacji kosztów ponoszonych przez Zamawiającego z tytułu zatrudnienia 1 pracownika w wysokości 2.500 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), e) przestrzegania przepisów BHP, PPOŻ, f) pokrywania we własnym zakresie kosztów związanych z zakupem filtrów, lampy ksenonowej i innych niezbędnych materiałów w celu zapewnienia ciągłości projekcji filmowych, g) pokrywania kosztów przesyłki filmów/transportu pomiędzy Operatorem a dystrybutorem filmu, h) pokrywanie kosztów związanych z przeprowadzeniem raz w roku generalnego czyszczenia i prania tapicerek foteli w sali kinowej w wysokości 50 % ponoszonych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) udostępnienia Wykonawcy sali kinowej (315 miejsc) i pomieszczeń niezbędnych do obsługi kina wraz z wyposażeniem określonym w tabeli nr 1 w SIWZ, w terminach wynikających z uzgodnionego repertuaru oraz zaplanowanych wydarzeń kulturalnych, w czasie niezbędnym do prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia projekcji i zaplanowanych wydarzeń, b) prowadzenia obsługi kasowej kina w oparciu o oprogramowanie kompleksowy system sprzedaży biletów i kontroli dostępu EuroBilet, c) przedstawiania Wykonawcy informacji o ilości sprzedanych biletów na poszczególne seanse filmowe i wydarzenia kulturalne oraz wysokości wpływów z tego tytułu, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą oraz po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy, d) rozpowszechniania materiałów informacyjnych i promocyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. e) udostępnienia sali kameralnej na 150 miejsc, znajdującej się w budynku Centrum Integracji RATUSZ w przypadku: - organizowania wydarzeń kulturalnych, określonych w ppkt 1) lit. h , - gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wywiązanie się Wykonawcy z zapisów ppkt lit. a) stanie się niemożliwe, f) Zamawiający może, udostępnić Wykonawcy salę, o której mowa w lit. e) niniejszego podpunktu również w innych sytuacjach na wniosek Wykonawcy. 4) Opłaty za bilety do kina, w tym bilety normalne i bilety ulgowe, obowiązywać będą w wysokości określonej przez Zamawiającego. Średnia cena biletów zostaje określona na kwotę 15,00 zł brutto. Na dzień zawarcia umowy obowiązują stawki opłat określone w tabeli nr 2 w SIWZ do niniejszej umowy. Zmiana powyższych stawek może zostać wprowadzona przez Zamawiającego z własnej inicjatywy lub na wniosek Wykonawcy, uzasadniony wysokością opłat na rzecz dystrybutorów, ZAIKS i PISF, których wysokość jest niezależna od Wykonawcy. Zmiana wysokości opłat za bilety nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy, przy czym o zmianie tej Zamawiający zobowiązany jest zawiadomić Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Bilety ulgowe przysługują: uczniom, studentom do 26 roku życia za okazaniem ważnej legitymacji, emerytom i rencistom za okazaniem legitymacji, osobom niepełnosprawnym na podstawie okazania dokumentu (zaświadczenia, legitymacji) potwierdzającego niepełnosprawność. Opiekunowi osoby niepełnosprawnej nie przysługuje prawo do ulgi. Należności z tytułu opłat za bilety do kina stanowią dochód budżetu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w siedzibie budynku ul. Plac Wolności 26, Zduńska Wola a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 68 9263 0000 0501 5555 2005 0001 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość premier filmowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach