Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu dozoru i zabezpieczenia mienia nieruchomości znajdującej się w Tychach przy Al. Jana Pawła II 3 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-507 Katowice, ul. Francuska 78
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3593002 , fax. 032 3593001
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Francuska 78 78
    40-507 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3593002, fax. 032 3593001
    REGON: 27374789400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu dozoru i zabezpieczenia mienia nieruchomości znajdującej się w Tychach przy Al. Jana Pawła II 3 dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem (bez konwojowania). Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu Oddziału Terenowego WORD w Tychach, tj. nieruchomości gruntowej położonej w Tychach przy Al. Jana Pawła II 3 wraz ze znajdującymi się na tej nieruchomości budynkami. Zabezpieczenie polegać ma na: działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa przedmiotowej nieruchomości gruntowej i budynków, działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz ze zdarzeń losowych oraz na ograniczeniu dostępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Usługi świadczone mają być w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego, tj. przez 11 godzin na dobę we wszystkie dni pracujące od godz. 20.00 do godz. 7.00 rano dnia następnego, natomiast w dni wolne od pracy (tj. soboty, niedziele i święta) wymagana jest całodobowa ochrona (24 godziny na dobę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 PZP i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 1.2 posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2005 Nr 145 poz. 1221) o ochronie osób i mienia, ważną co najmniej przez okres, na jaki zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, 1.3 dysponują licencjonowanymi pracownikami ochrony fizycznej I stopnia, 1.4 wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług ochrony w sposób ciągły (przez okres co najmniej 1 roku) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 1.5 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł. 2 Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wymagane warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia. 3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy PZP) 4 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust.2c ustawy PZP). 5 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5.1. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 5.2. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2 Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych lub pisemne zobowiązanie podmiotów posiadających wiedzę i doświadczenie /potencjał techniczny/ osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia z wy korzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 1.3 Oświadczenie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 ustawy PZP (Załącznik nr 3) 1.4 Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 4 wraz kalkulacja cenową stanowiącą załącznik Nr 5 2 W celu potwierdzenia warunków określonych w dziale 5 SIWZ do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /Odpis albo zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego ( np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby/. 2.2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 PLN. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania w czasie trwania umowy aktualnej polisy w przypadku upływu ważności dotychczasowej, 2.5 Dokument potwierdzający posiadanie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej objętej przedmiotem niniejszego postępowania. 2.6 Wykaz pracowników, potwierdzający kwalifikacje osób z załączonymi kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie licencji min. I stopnia przez pracowników oddelegowanych przez Wykonawcę do świadczenia przedmiotu zamówienia. 2.7 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług ochrony w sposób ciągły (przez okres co najmniej 1 roku) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością, tj. referencjami wystawionymi przez co najmniej 2 odbiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach