Przetargi.pl
świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie diagnoz predyspozycji zawodowych uczestników/czek CIS, zakończonych sporządzeniem nie mniej niż 18 a nie więcej niż 25 diagnoz na etapie rekrutacji w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia przeprowadzonej rekrutacji bądź w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. a) Usługa będzie polegała na przeprowadzeniu dla każdego uczestnika/czki projektu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym w siedzibie Zamawiającego w wymiarze nie mniej niż 60 min. sesji wraz z testem preferencji zawodowych. 2. Przeprowadzenie poradnictwa zawodowego w ramach projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego-edycja 2015 w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w formie indywidualnych konsultacji w ramach usług wspierających aktywizację zawodową w wymiarze nie mniej niż 24 nie więcej niż 28 godzin ( średnio 4 godziny zegarowe miesięcznie). Zakres indywidualnych konsultacji w ramach usług wspierających aktywizację zawodową powinien obejmować m.in.: a) pomoc w zaplanowaniu indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, b) określenie predyspozycji zawodowych i wybór właściwego szkolenia zawodowego zgodnego z predyspozycjami, stanem zdrowia, c) Indywidualny Plan Działania, d) aktywne poszukiwanie zatrudnienia dla uczestników/uczestniczek projektu, pozyskiwanie informacji nt. wolnych stanowisk pracy. Obowiązki Wykonawcy: 1. Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2. Prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania 3. Współpraca z koordynatorem projektu pn. Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego -edycja 2015 i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie. 4. Prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego. 5. Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) dzienne listy obecności uczestników/uczestniczek zajęć; b) dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) oświadczenia uczestników/uczestniczek potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych. 7. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za usługę, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) niezgłoszeniu się uczestników/uczestniczek na zajęcia; b) przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo; c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników/uczestniczek zajęć; b) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia usługi 9. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom: a) materiały dydaktyczne- testy, teczki zawodoznawcze, pozostałe materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 10. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 11. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 13. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach