Przetargi.pl
Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju ogłasza przetarg

  • Adres: 32-015 Kłaj, Kłaj 652
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 284 15 66 , fax. 12 284 31 30
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju
    Kłaj 652 652
    32-015 Kłaj, woj. małopolskie
    tel. 12 284 15 66, fax. 12 284 31 30
    REGON: 35776839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsklaj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dla uczestników w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących zajęć dla 10 BO projektu systemowego Powalczmy o przyszłość: I. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze czasowym 14 godzin dydaktycznych (14 x 45 min.) zajęć grupowych dla 10 osób - należy przeprowadzić 2 x po 7 godzin dydaktycznych. Zakres tematyczny zajęć to: poczucie własnej wartości i koherencji, asertywność i komunikacja, radzenie sobie ze stresem, identyfikacja i przeramowanie ograniczających przekonań, motywacja do zmiany, planowanie, zarządzanie działaniami, zarządzanie sobą w czasie. II. Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla 10 osób w wymiarze czasowym 4 godziny zegarowe (4 x 60 min.) dla każdej osoby. (indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta, ze szczególnym naciskiem na budowanie poczucia własnej wartości, odpowiedzialności za własne życie, przeramowanie ograniczających schematów oraz budowanie motywacji do zmiany) III. Trening Pracy - dla 10 osób wymiar czasowy 12 godzin dydaktycznych (12 x 45 min.)- zajęcia grupowe (należy przeprowadzić w czasie 2 dni po 6 godzin dydaktycznych- 45 min. dziennie) Zakres tematyczny tych zajęć to: bilans zasobów - identyfikacja mocnych i słabych stron, warsztat skutecznych technik poszukiwania pracy, praca z własnymi ograniczającymi przekonaniami na temat siebie i rynku pracy (na podstawie przeprowadzonego Kwestionariusza Oczekiwań), dokumenty aplikacyjne, autoprezentacja i rozmowa z pracodawcą IV. Doradztwo zawodowe indywidualne - wymiar czasowy - 2godziny zegarowe( 2x 60 min.) dla każdej z 10 osób. Zakres tematyczny tych zajęć to: określenie ścieżki rozwoju zawodowego, wyznaczenie konieczności odbycia kursu zawodowego (określenie kursu wg predyspozycji osoby) lub dalszej nauki, w odniesieniu do posiadanych kompetencji osobistych lub przygotowania do podjęcia konkretnego zatrudnienia. V. Warsztaty autoprezentacji i wizażu - wymiar czasowy - 4 godziny dydaktyczne (4 x 45 min.) - zajęcia grupowe dla 10 osób. Zakres tematyczny tych zajęć to: pielęgnacja twarzy i ciała - podstawowe wiadomości, magia kolorów - dobór i oddziaływanie, ABC makijażu i wizażu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki , szybkiego i łatwego makijażu, indywidualne dobieranie makijażu, stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, zastosowanie środków pielęgnacyjnych do twarzy, demakijażu, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. VI. Poradnictwo odwykowe dla 2 uczestników projektu po 10 godzin dydaktycznych ( 10x 45 min.). VII. Konsultacja dietetyczna dla 1 uczestnika projektu w ilości 3 godzin dydaktycznych (3x45 min.). W przypadku zajęć grupowych powyżej 5 godzin dydaktycznych należy zapewnić uczestnikom posiłek składający się z 1 dania obiadowego w tym: kotlet schabowy -180g, ziemniaki lub frytki - 150g, surówka 150g/1 osobę, sok lub kompot -250 ml Przerwa kawowa : kawa - 250ml i herbata 250ml, cukier 10g, woda mineralna, ciastka - 100g/1 osobę - dostępność na każdych zajęciach. W przypadku nieobecności na zajęciach uczestnika projektu, w uzasadnionych przypadkach należy przeprowadzić zajęcia w innym czasie dla tej osoby. Każdy uczestnik podczas zajęć powinien mieć możliwość skorzystania z opieki nad osobami zależnymi /dziećmi/. Opisane wyżej zajęcia Wykonawca przeprowadzi w siedzibie GOPS w Kłaju. Sala do prowadzenia zajęć użyczona zostanie nieodpłatnie w planowanym terminie uzgodnionym z Zamawiającym od podpisania umowy z wykonawcą do 28.09.2013 r. W trakcie szkoleń uczestnikom zostanie zapewniony poczęstunek w ramach przerw kawowych (kawa, herbata, ciastka). Wykonawca zapewni również nieodpłatnie uczestnikom szkoleń odbywających się na terenie gminy Kłaj możliwość pozostawienia dziecka w wieku do 12 lat pod opieką pedagoga. Wykonawca po zrealizowaniu usługi zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów: Listy obecności z każdego spotkania z podaniem: imienia i nazwiska, daty szkolenia, godziny od do, podpisu wykładowcy Dzienniki zajęć, w którym będą odnotowane każde szkolenia i warsztaty, z dodaniem wykorzystanych materiałów szkoleniowych Dokumentacja fotograficzna Certyfikaty z zajęć dla każdego uczestnika z wyszczególnieniem ilości godzin zajęć, Na certyfikatach zgodnie z Wytycznymi WUP dotyczącymi promocji - logotypy Unii Europejskiej Materiały należy wydrukować z logotypami Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie DOKUMENTY NALEŻY PRZEKAZAĆ DO ZAMAWIAJĄCEGO NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 2013.09.28 JAKO PIERWSZE NALEŻY PRZEPROWADZIĆ ZAJĘCIA Z INDYWIDUALNEGO DORADZTWA ZAWODOWEGO I PRZEKAZAĆ INFORMACJĘ O PLANOWANYCH KURSACH DLA UCZESTNIKÓW. NIE PÓŹNIEJ NIŻ 7 DNI OD ROZPOCZĘCIA ZAJĘĆ Wymagania dla osób prowadzących: Posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu psychologa, doradcy zawodowego, potwierdzone dyplomem studiów wyższych Posiadanie uprawnień do przeprowadzenia kursu wizażu i autoprezentacji Posiadanie uprawnień do przeprowadzenia zajęć z terapii uzależnień - wskazane jest aby terapeutą była osoba, która miała wcześniej problem z uzależnieniem Posiadanie uprawnień pedagoga w celu zapewnienia opieki dzieciom w przypadku wystąpienia takiej konieczności Posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu dietetyka - wyższe studia z tego zakresu Dokumentacja z przeprowadzonych szkoleń ma zawierać: informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. 5. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług, a w szczególności rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników lub zmian liczby godzin zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. 6. Na początku i na końcu prowadzonej usługi należy przeprowadzić z każdym z uczestników szkolenia ankiety ewaluacyjne dotyczące umiejętności posiadanych przed szkoleniem i nabycia nowych umiejętności w związku z udziałem w szkoleniu. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): -Usługi edukacji młodzieży: CPV 80310000-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gopsklaj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach