Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
- Data zamieszczenia: 2013-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
ul. Smutna 21 21
91-729 Łódź, woj. łódzkie
tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
REGON: 00059040900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wywozu i utylizacji odpadów kategorii III (odpady kuchenne) dla Aresztu Śledczego w Łodzi - kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu i utylizacji odpadów kategorii III powstających przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków gromadzonych w miejscach ich wytwarzania tj. na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów dla Aresztu Śledczego w Łodzi. 2. Wykonawca z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego staje się posiadaczem odpadów i ciążą na nim obowiązki dalszego gospodarowania zgodnie z wszystkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający z chwilą przekazania odpadów Wykonawcy pozbywa się odpowiedzialności za dalsze gospodarowanie tymi odpadami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów własnym środkiem transportu w godzinach od 1200 do 1645 trzy razy w tygodniu tzn. poniedziałek, środa, piątek. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć czyste i wydezynfekowane pojemniki przeznaczone na gromadzenie odpadów kuchennych. 5. Wykonawca oświadcza że utylizacja odpadów będzie odbywała się zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów własnym środkiem transportu w godzinach od 1200 do 1645 trzy razy w tygodniu tzn. poniedziałek, środa, piątek. 6. Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów gastronomicznych o pojemności 60-120 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające nazwę i kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć czyste i wydezynfekowane pojemniki przeznaczone na gromadzenie odpadów kuchennych tj. pojemniki muszą być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. Odbiorca zobowiązany jest do czyszczenia i dezynfekcji pojemników na własny koszt. 8. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania aktualnego zezwolenia (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. 9. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (co najmniej imię i nazwisko) i pojazdów (marka, typ. nr rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostki. 10. Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie na karcie przekazania odpadów (karta przekazania odpadu zgodnie ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów). 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z : A) Ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008 r. nr 25, poz. 150 z późn. zm.) B) Ustawą z dnia 14 grudnia 2013 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21) C) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) 1. Podane w poniższej tabeli ilości są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do oszacowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to że, wielkości te nie stanowią autentycznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanego zamówienia albo podstawy do odmowy jej realizacji. Odpady kategorii III (odpady kuchenne - tłuszcze po procesie smażenia, chleb, kości, odpady płynne, odpady stałe, obierki) Kod CPV - 90511000-2. 80 000,00 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opróżnianie koszy ulicznych rozstawionych na terenie Miasta Kutna - zakupionych w ramach realizacji budżetu obywatelskiego
Dodano: 2016-06-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Brzeziny
Dodano: 2016-06-14 - WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z ODDZIAŁU ZUS I Z TERENOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.09.2016r. DO 31.08.2019r.
Dodano: 2016-04-12 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, Z TERENU GMINY LUTOMIERSK
Dodano: 2016-03-29 - Usługa wywozu i unieszkodliwienia odpadów
Dodano: 2016-03-10 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYŻANÓW
Dodano: 2015-12-31 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH ZE SZKÓŁ: Gimnazjum w Bedlnie, Szkół Podstawowych w: Żeronicach, Szewcach Nadolnych, Pniewie, Pleckiej Dąbrowie dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno
Dodano: 2015-12-29 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYŻANÓW
Dodano: 2015-12-16 - Usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy na 2016 rok - numer sprawy 1 ZP 16
Dodano: 2015-12-07 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Daszyna
Dodano: 2015-12-03