Klub Żak ogłasza przetarg
- Adres: 80-266 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3451590 , fax. 58 3440573
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Klub Żak
ul. Grunwaldzka 195/197
80-266 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3451590, fax. 58 3440573
REGON: 19051048100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klubzaK.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług wynajmu powierzchni reklamowej na słupach ogłoszeniowych i ekspozycji plakatów Klubu Żak - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze postępowanie jest częścią zamówienia dotyczącego ekspozycji materiałów reklamowych na nośnikach różnego typu. Zamawiający planuje udzielić ok. 40 zleceń ekspozycji średnio 200 plakatów w formacie B1 na okres kolejnych 7 dni. Szacowana wartość części zamówienia objętego niniejszym postępowaniem nie przekracza równowartości 14.000 euro. Ekspozycja plakatów w formacie B1 odbywać się ma na słupach ogłoszeniowych na terenie Trójmiasta. Minimalna liczba jednakowych plakatów na jednym słupie ogłoszeniowym: 2 sztuki, maksymalna liczba jednakowych plakatów na jednym słupie ogłoszeniowym: 3 sztuki. Miejsce wykonania zamówienia - lokalizacja słupów ogłoszeniowych: Trójmiasto (Gdańsk, Sopot, Gdynia). Zlecenie może ograniczać obszar ekspozycji jedynie do Gdańska, lub obejmować całe Trójmiasto. Niedopuszczalna jest ekspozycja plakatów na innych powierzchniach, niż słupy reklamowe. Wykonanie zamówienia polega na: a. odbiorze plakatów przygotowanych przez Zamawiającego z siedziby Zamawiającego b. wyklejeniu wydrukowanych plakatów na słupach ogłoszeniowych w terminach ekspozycji, c. ekspozycji plakatów, d. utylizacji plakatów po zakończonym okresie ekspozycji, e. monitoringu prawidłowej ekspozycji plakatów. Warunki, jakie spełniać muszą słupy ogłoszeniowe: a) słupy ogłoszeniowe winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w odległości nie większej niż 200m od głównego ciągu komunikacyjnego Gdańsk - Gdynia (Trakt Św. Wojciecha, Al. Zwycięstwa, Al. Grunwaldzka, Al. Niepodległości, Al. Zwycięstwa (Gdynia) ul. Morska) w centrach miast, oraz na Starym Mieście w Gdańsku, przy przejściach dla pieszych, głównych skrzyżowaniach, handlowych okolicach centrów handlowych itp.; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klubzak.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej projekt Budowa Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku.
Dodano: 2015-02-11 - Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
Dodano: 2014-08-28 - Umieszczenie reklam całostronicowych dot.: Budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, w ogólnopolskim tygodniku o charakterze opiniotwórczym obejmujących swym zasięgiem całą Polskę
Dodano: 2014-05-16 - Umieszczenie dwóch reklam całostronicowych w dzienniku o charakterze lokalnym, dot. budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-05-15 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-11 - Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej otwarcie budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-03-11 - Udostępnienie powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych typu Billboard (nośnikach), drukowanie oraz montaż, demontaż i utylizacja plakatów, które będą eksponowane na nośnikach.
Dodano: 2014-02-07 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-02-07