Przetargi.pl
Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 236 624 278
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 236 624 278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników PGK w Płońsku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie w swym zakresie obejmuje: 1.1. Wynajem i serwis odzieży roboczej, w skład której wchodzą: a) Bluzy dresowe na suwak z kapturem, b) Spodnie ogrodniczki, c) Spodnie typu standard, d) Koszule flanelowe, e) Bluzy robocze, f) Koszulki typu t-shirt, g) Fartuchy. Wykazany asortyment stanowi odzież całoroczną. Ilość kompletów niezbędnych do realizacji zamówienia oraz częstotliwość prania określa załącznik nr 2 do siwz. 1.2. Wynajem i serwis szaf na odzież czystą i brudną, w skład których wchodzą: a) Szafki wrzutowe w ilości 5 sztuk, b) Szafki ubraniowe, indywidualne dla każdego pracownika, zamykane na klucz w ilości 189 sztuk. 1.3. Pranie odzieży ocieplanej będącej własnością Zamawiającego, w skład której wchodzą: a) Bezrękawniki, b) Bluzy ocieplane typu szwedzkiego - z taśmą odblaskową, c) Spodnie ocieplane typu ogrodniczki - z taśmą odblaskową, Częstotliwość prania odzieży ocieplanej będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb pracowników. W związku z tym, że część pracowników posiada na wyposażeniu jeden komplet odzieży ocieplanej, wymagane jest, aby odzież brudna zabierana była w piątki a czysta dostarczana w poniedziałki rano. 2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 2.1. Dokonania dokładnych pomiarów pracowników w siedzibie Zamawiającego, uszycia i dostarczenia odzieży, szczegółowo opisanej w ust. 4.8. niniejszego rozdziału w terminie nie dłuższym niż 42 dni od dnia podpisania umowy do siedziby Zamawiającego. 42 dni stanowią termin nieprzekraczalny. Wykonawca może zrealizować zamówienie przed upływem tego terminu, za co uzyska dodatkowe punkty, ponieważ termin dostawy odzieży przeznaczonej do serwisu i szafek na odzież, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2.2. Dostarczenia w terminie nie dłuższym niż 42 dni od dnia podpisania umowy szafek na ubrania czyste i brudne w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Ilość szafek wrzutowych musi umożliwiać zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej. 42 dni stanowią termin nieprzekraczalny. Wykonawca może zrealizować zamówienie przed upływem tego terminu, za co uzyska dodatkowe punkty, ponieważ termin dostawy odzieży przeznaczonej do serwisu i szafek na odzież, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2.3. Regularnego cotygodniowego prania, czyszczenia, odpylania i dezynfekcji odzieży roboczej według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 2.4. Regularnego, cotygodniowego odbierania brudnej odzieży z szafek wrzutowych umieszczonych w wyznaczonych miejscach, w ustalonym dniu tygodnia własnym transportem. 2.5. Regularnego, cotygodniowego dostarczania własnym transportem czystej odzieży w ustalonym, stałym dniu tygodnia oraz umieszczania jej w imiennych, zamykanych szafkach na odzież czystą. 2.6. Dokonywania regularnych napraw i przeróbek krawieckich, niezbędnych do utrzymania odzieży w dobrym stanie użytkowym i estetycznym. Dotyczy wyłącznie odzieży rentalowej. Odzież ocieplana, będąca własnością Zamawiającego, naprawiana będzie przez użytkownika. 2.7. Niezwłocznej dostawy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kompletów zamiennych odzieży w razie naturalnego zużycia, zagubienia lub zniszczenia oraz dostawy kompletów odzieży dla pracowników nowoprzyjętych, po uprzednim dokonaniu niezbędnych pomiarów. 2.8. Podwójnego oznakowania odzieży poprzez umieszczenie na odzieży trwałego identyfikatora, zawierającego czytelne, poniżej wymienione informacje oraz chip elektroniczny, umożliwiający rejestrację obiegu odzieży oraz odtworzenie danych użytkownika w przypadku uszkodzenia lub nieczytelności identyfikatora z nadrukiem. Identyfikator na tkaninie powinien zawierać, co najmniej następujące informacje: • imię i nazwisko użytkownika, • nazwę firmy, • datę dostarczenia odzieży, • miejsce dostarczenia odzieży, • numer kompletu odzieży, • numer przydzielonej szafki na odzież czystą. 2.9. Trwałego oznakowania wskazanej odzieży logo Zamawiającego. Sposób wykonania logo znajduje się przy opisie każdego z asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia. 2.10. Przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) i przetwarzania powierzonych danych wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca zapewnia wysoką jakość odzieży, uszytej z zastosowaniem nici rdzeniowych i podwójnych szwów, b) Dodatki krawieckie, czyli guziki, klamry, gumy, napy, rzepy, nici rdzeniowe o grubości minimum 80 mm, powinny być odporne na działanie środków chemicznych i temperatury używanej w procesach technologicznych, c) Kieszenie i inne elementy narażone na rozerwania lub wyrwanie winny być szczególnie wzmocnione, np. wielokrotnie przeszyte, d) Mocowanie guzików i wykonanie dziurek należy wykonać na dwóch warstwach materiału, e) Minimalna kurczliwość tkanin, f) Tkaniny nie mogą tracić koloru podczas całego okresu użytkowania. 4. W zakresie wymagań, norm, charakterystyki i stosowania środków ochrony indywidualnej obowiązują następujące przepisy: a) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środowiska ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173), b) Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 roku w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących ochrony indywidualnej (Dz. Urz. WE Polskie wydanie specjalne, rozdział 13 t. 10, str. 98). 5. W zakresie nadzorowania prawidłowego wykonania usługi, Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1. Prowadzenia systemu kontroli obiegu odzieży. 5.2. Generowania elektronicznej informacji o obiegu odzieży i dostarczanie jej w formie pisemnej wraz z fakturą. 5.3. Opracowywania raportów zgodnie z zaleceniami i potrzebami Zamawiającego. 5.4. Sprawowania stałej opieki nad prawidłową realizacją umowy przez wyznaczonego przedstawiciela Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach