Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG WYNAJMU AUTOKARU LUB BUSA WRAZ Z KIEROWCĄ NA DOWÓZ UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. SPRAWNA KADRA ATUTEM URZĘDU MIASTA ŁUKÓW, NR POKL.05.02.01-00-071/10

Miasto Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łuków
    ul. Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG WYNAJMU AUTOKARU LUB BUSA WRAZ Z KIEROWCĄ NA DOWÓZ UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. SPRAWNA KADRA ATUTEM URZĘDU MIASTA ŁUKÓW, NR POKL.05.02.01-00-071/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wynajmu autokaru lub busa wraz z kierowcą na dowóz uczestników szkoleń w ramach projektu Sprawna kadra atutem Urzędu Miasta Łuków. ZAKRES USŁUGI: Krajowy transport drogowy uczestników szkoleń autokarami lub samochodami typu bus zapewniającymi odpowiednią liczbę miejsc siedzących. 1. Usługa realizowana będzie w dni powszednie (od poniedziałku do piątku). 2. Przewozy realizowane będą w systemie od drzwi do drzwi z podanego adresu wyjazdu na podany adres docelowy. 3. Adres wyjazdu każdorazowo: Łuków ul. Piłsudskiego 17. 4. Adres docelowy: miejsce szkoleń, znajdujące się w odległości nie dalszej niż 125 km od miasta Łuków (woj. lubelskie). 5. Zamawiający poda Wykonawcy, pisemnym zleceniem na co najmniej 7 dni przed planowaną datą wyjazdu informacje dotyczące daty i czasu wyjazdu, miejsca docelowego oraz ilości osób. 6. W przypadku awarii pojazdu w trakcie przejazdu lub wystąpienie innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym pojazdem Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie max do 2 godzin. 7. Wykonawca zapewni sprawne technicznie środki transportu do wykonywania przewozów spełniające wymagania opisane w SIWZ, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadające aktualne ubezpieczenia OC i NW. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych pojazdów przez osoby do tego uprawnione. W przypadku podstawienia pojazdów niesprawnych technicznie wykonawca jest zobowiązany w przeciągu 1 godziny wymienić niesprawny pojazd na inny. 9. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami oraz spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o transporcie drogowym. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Podstawienia zgodnie z zaleceniem zamawiającego pojazdu wraz z kierowcą na adres wyjazdu lub adres docelowy. 2) Każdorazowego ustalenia trzeźwości kierującego pojazdem, a w przypadku stwierdzenia, że stan kierowcy wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających odsuniecie go od wykonywanej pracy. 11. Zamawiający nie zapewnia wyżywienia i noclegu dla kierowcy. 12. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opłatą za przestój autobusu lub busa oraz opłat parkingowych. 13. Każdorazowo potwierdzeniem usługi będzie karta drogowa lub inny dokument potwierdzający m.in. liczbę przejechanych kilometrów, rodzaje pojazdów wraz z podaniem marki pojazdu i numeru rejestracyjnego, godziny, daty wyjazdu i powrotu. 14. Wymagany standard pojazdów. 1) ogrzewanie/klimatyzacja 2) dostępność bagażnika 3) fotele wyposażone w zagłówki 4) liczba miejsc siedzących zgodna z liczbą przewożonych osób (nie przewiduje się przewozu osób na stojąco). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach