Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG WYCENY NIERUCHOMOŚCI DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ - 3 CZĘŚCI

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG WYCENY NIERUCHOMOŚCI DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ - 3 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. Zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych, Zamawiający dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie 25 operatów szacunkowych określających wartości rynkowe lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała lub Miasta na prawach powiatu Bielsko-Biała przeznaczonych: - do sprzedaży na rzecz najemców – z uwzględnieniem wartości ewentualnych nakładów poniesionych na remonty; - do sprzedaży w drodze przetargu; Każdy operat powinien odrębnie określać: - powierzchnię lokalu i ewentualnie powierzchnie pomieszczeń przynależnych; - wartość lokalu; - wysokość udziałów w częściach wspólnych budynku i urządzeń; - udziałów w prawie własności gruntu; na podstawie udzielanych przez Zamawiającego zleceń częściowych w okresie do dnia 15.12.2020 r. UWAGA: nie wszystkie budynki posiadają dokumentację inwentaryzacyjną; Sporządzone operaty powinny zawierać: a) na stronie tytułowej: 1) nazwę wykonawcy i zleceniodawcy 2) przedmiot wyceny 3) datę sporządzenia operatu 4) kolorowe zdjęcie budynku b) szczegółowy opis stanu technicznego budynku, kolorowe zdjęcia lokalu c) 2 rzuty lokalu d) 2 rzuty pomieszczeń przynależnych do wycenianego lokalu e) w budynkach posiadających inwentaryzację 2 rzuty kondygnacji, na których znajdują się lokale i pomieszczenia przynależne z ich zaznaczeniem wraz z potwierdzeniem zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym f) w operacie szacunkowym poza podaniem wartości ogólnej należy wyszczególnić: - wartość udziału w przynależnym gruncie (z wyszczególnieniem wartości 1 m2 ) - wartość samego lokalu mieszkalnego - udział w nieruchomości wspólnej - ewentualnie rynkową wartość nakładów poniesionych przez najemców. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego na podstawie udzielanego każdorazowo zlecenia częściowego, którego wzór stanowi załącznik nr A do umowy. 4. Zamawiający przewiduje zlecenie maksymalnie 25 operatów szacunkowych (a minimalnie 20 operatów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej kwoty wskazanej w umowie na realizację przedmiotu umowy w okresie jej trwania, w przypadku konieczności wykonania w tym czasie mniejszej liczby operatów szacunkowych niż przyjęta liczba 25. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest sporządzane operatu szacunkowego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Bielsku-Białej przy ul. Dożynkowej ozn. jako działka nr 1918/1 o pow. 0,0077 ha obj. Kw BB1B/00056637/8 obręb Stare Bielsko, w celu sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego do podmiotów prowadzących działalność w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest sporządzane operatu szacunkowego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonej w Bielsku-Białej przy ul. Tadeusza Regera ozn. jako działki o numerach: 58/3 o pow. 16704 m2, 58/15 o pow. 4200 m2, 58/16 o pow. 8832 m2 i 58/17 o pow. 1151 m2 obj. Kw BB1B/00145113/0 obręb Wapienica. Celem wyceny jest ustalenie wartości nieruchomości w celu zbycia na rzecz użytkownika wieczystego w trybie art. 37 ust. 2 pkt 5 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1.1-1.3 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt VI ppkt 9 nin. SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. II. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (składane wraz z ofertą): 1. Oświadczenie Wykonawcy (w oryginale), składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy (w oryginale), składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa z art. 22 ust. 1 pkt. 1, w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. - Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniach. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. III. Inne dokumenty (składane wraz z ofertą) 1. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. IV. Dokumenty dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach