Przetargi.pl
Świadczenie usług wyceny dóbr wartości niematerialnych i prawnych wybranych produktów projektu pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wyceny dóbr wartości niematerialnych i prawnych wybranych produktów projektu pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia wyceny dóbr niematerialnych i prawnych wybranych produktów projektu pt. Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych w obronności i w przemyśle 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wyceny wynalazku opracowanego w ramach projektu. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), oraz zakres obowiązków Wykonawcy, określony został w załączniku nr 5. 4. Wykonawca zobowiązany jest do stałej roboczej współpracy z zamawiającym poprzez wyznaczenie osoby/osób do kontaktów, stały kontakt teleinformatyczny (telefon, mail, telekonferencja) z osobą wskazaną i/lub upoważnioną przez zamawiającego oraz przygotowywanie wyjaśnień na wniosek zamawiającego. Przedstawiciel Wykonawcy będzie brał udział w spotkaniach zgodnie z opracowanym harmonogramem realizacji usługi oraz w wypadku takiej potrzeby w terminach uzgodnionych pisemnie (w tym mailem) z Zamawiającym. Wszystkie spotkania (min. 3) odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Szczegółowy harmonogram prac będzie określony i obustronnie pisemnie zaakceptowany w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 8. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w załączniku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje: - udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach