Przetargi.pl
Świadczenie usług wsparcia użytkowników lokalnej sieci komputerowej Ministerstwa Środowiska oraz prowadzenie prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - Help Desk IT

Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 57-92-523 , fax. 0-22 57-92-524
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 57-92-523, fax. 0-22 57-92-524
    REGON: 00106485800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wsparcia użytkowników lokalnej sieci komputerowej Ministerstwa Środowiska oraz prowadzenie prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - Help Desk IT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Ministerstwa Środowiska w zakresie dotyczącym komputerów oraz sprzętu i osprzętu komputerowego na zlecenie Zamawiającego. Zakres usługi obejmuje sprzęt komputerowy dla około 550 użytkowników oraz około 90 drukarek, w tym około 30 sieciowych. Komputery PC posiadają następujące typowe oprogramowanie: MS Windows, MS Office Zakres świadczonych usług: Wykonawca zapewni stały dyżur w siedzibie Zamawiającego trzech osób, przypisanych wyłącznie do wykonywania usługi u Zamawiającego w okresie trwania umowy. Powyższa usługa będzie wykonywana w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze w godzinach 8:15 - 16:15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie wykonywać usługę poza godzinami pracy Zamawiającego lub w dni wolne od pracy. W takim przypadku ilość osób lub czas pełnienia przez nie dyżuru ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu o liczbę godzin świadczenia usługi w dni wolne od pracy lub poza godzinami pracy Zamawiającego. Osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonywania usługi będą posiadały telefony komórkowe lub inne środki łączności umożliwiające sprawną łączność z pracownikami Zamawiającego i pomiędzy sobą. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi zapewni: 1) Wsparcie wszystkich użytkowników przy pracy na komputerach PC i drukarkach, rozwiązywanie ich problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i oprogramowania, natychmiastową realizację wszystkich zgłoszeń (np. telefonicznych, osobistych, intranetowych) przekazanych przez pracowników, udzielanie instruktażu dotyczącego wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, konfiguracja kont pocztowych na stanowiskach lokalnych. 2) Identyfikację usterek sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz zapewnienie obsługi logistyczno - organizacyjnej przy przekazywaniu sprzętu komputerowego do naprawy, 3) Dokonywanie instalacji oprogramowania i sprzętu komputerowego, jego modyfikacji i konfiguracji w zależności od bieżących potrzeb, 4) Przemieszczanie, przyłączanie i odłączanie sprzętu komputerowego w ramach sieci komputerowej Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami, 5) Wymianę pojemników z tuszem, tonerów w drukarkach (materiały eksploatacyjne dostarcza Zamawiający), 6) Prowadzenie dokumentacji związanej z wysyłaniem uszkodzonego sprzętu komputerowego do naprawy. 7) Tworzenie kopii zapasowych na życzenie użytkownika oraz kopii danych z każdego uszkodzonego komputera oddanego przez użytkownika do serwisu. 8) Prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu Zamawiającego: a) wszystkich zgłoszeń serwisowych obejmującą: rejestrację zgłoszenia, osobę realizującą, bieżące dokumentowanie podejmowanych działań, opis sposobu rozwiązania problemu. b) przemieszczania sprzętu komputerowego oddawanego do serwisu zewnętrznego lub przemieszczanego wewnątrz ministerstwa, c) kopii zapasowych, d) przemieszczania instalowanych części z przyporządkowaniem do środka trwałego. 9) Współpracę z magazynem Zamawiającego w zakresie ewidencji wyposażenia informatycznego znajdującego się na stanie osobowym pracowników 10) Wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 727100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach