Przetargi.pl
Świadczenie usług Wsparcia Technicznego w Projekcie Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych w Sprawach Karnych (iSDA 2.0)

Prokuratura Krajowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Krajowa
    ul. Rakowiecka 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 36391899800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług Wsparcia Technicznego w Projekcie Rozwój Systemu Digitalizacji Akt Postępowań Przygotowawczych w Sprawach Karnych (iSDA 2.0)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług doradczych związanych z realizacją Projektu, które obejmować będą wsparcie Zamawiającego w nadzorze nad wytwarzaniem produktów specjalistycznych przez wykonawców umów zawartych na skutek przeprowadzenia postępowań POS-04, POS-05, POS-66 i POS-07 oraz wsparcie Zamawiającego w podejmowaniu decyzji projektowych, w szczególności: - weryfikację założeń i wymagań dotyczących architektury biznesowej i technicznej, - weryfikację założeń i wymagań dotyczących architektury baz danych, - weryfikację założeń i wymagań dotyczących rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo Systemu, - weryfikację i udział w przygotowaniu zmian co do założeń Projektu (jeśli ich wprowadzenie zostanie zidentyfikowane w trakcie realizacji Projektu), - sygnalizowanie potrzeby wprowadzenia zmian w Projekcie, - udział w formułowaniu wymagań jakościowych oraz kryteriów i metod kontroli jakości Produktów, - udział w czynnościach związanych z przygotowaniem produktów specjalistycznych Projektu, - udział w czynnościach związanych z odbiorami produktów specjalistycznych Projektu, - identyfikację ryzyk projektowych wraz z raportowaniem o zidentyfikowanych ryzykach lub zagadnieniach, które mogłyby wpływać na prawidłową realizację Projektu, - wsparcie w zakresie przeprowadzania postępowań przetargowych, w szczególności poprzez weryfikację przygotowanej dokumentacji przetargowej pod kątem jej zgodności z wiedzą techniczną i założeniami projektu, udział w udzielaniu odpowiedzi na pytania wykonawców, udział w ocenie ofert, udział w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą w charakterze eksperta/ ów; - ocenę produktów o charakterze zarządczym wytwarzanych przez zespół projektowy Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wskazanych zadań w okresie od podpisania Umowy do końca stycznia 2021 r. (okres obowiązywania Umowy wynosić będzie do 19 miesięcy). Zakłada się zaangażowanie Wykonawcy w realizację zadań projektowych na poziomie 2 850 roboczogodzin w trakcie trwania Umowy, przy czym: - zaangażowanie Wykonawcy w realizację Umowy będzie nie niższe niż 100 roboczogodzin w miesiącu i nie wyższe niż 250 roboczogodzin w miesiącu, - średnio zaangażowanie Wykonawcy w realizację Umowy wyniesie 150 roboczogodzin. Zaangażowanie poszczególnych członków zespołu Wykonawcy może być zróżnicowane w różnych okresach realizacji Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z tych Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego Ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 3 stosuje się. 5. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 7. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 9. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach