Przetargi.pl
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla systemu zabezpieczeń Check Point

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02056 Warszawa, ul. Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 445 000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57
    02056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 445 000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 5200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wsparcia technicznego dla systemu zabezpieczeń Check Point
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego dla systemu zabezpieczeń Check Point, w tym: 1.1 zapewnienie odnowienia wsparcia technicznego producenta i odnowienie posiadanych przez Zamawiającego licencji, dla produktów (urządzeń i oprogramowania) firmy Check Point znajdujących się na koncie klienta o numerze 0005359243 w UserCenter Check Point, odnowienie wsparcia technicznego (support) serwera do konsoli zarządzającej klastrem firewall-i oraz świadczenie usługi Asysty Technicznej Wykonawcy – Integratora, 1.2 przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) odnowienie supportu technicznego Check Point Collaborative Support na poziomie Standard (CPCES-CO-STANDARD) od 1 października 2017 r. do 1 października 2018 r., 2) odnowienie subskrypcji pakietu Next Generation Firewall od 1 października 2017 r. do 1 października 2018 r. dla dwóch urządzeń Check Point 12200, razem dwie subskrypcje CPEBP-NGTP oraz dla Network Security Blades, 3) odnowienie supportu technicznego serwera na poziomie On-Site Service, 9x5, next business day onsite response, do konsoli zarządzającej klastrem firewall-i (producent Fujitsu Technology Solution GmbH, marka Primergy RX200, model RX200 S7 4x2.5) SN:YLAQ017046, od 11 sierpnia 2017 r. do 1 października 2018 r., 4) Asystę techniczną Wykonawcy - Integratora świadczoną od 1 listopada 2017 r. do 1 października 2018 r., z liczbą maksymalnie 25 godzin, 5) udzielenie gwarancji Wykonawcy na prawidłowe, w pełni zgodne z jego przeznaczeniem, funkcjonowanie Systemu firewall Check Point w okresie od 1 listopada 2017 r. do 1 października 2018 r., 6) zapewnienie świadczenia usług gwarancyjnych przez producenta urządzeń w okresie od 1 listopada 2017 r. do 1 października 2018 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (dostawy / usługi). Siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa. 4. Termin wykonania zamówienia. 4.1 Dostawa plików licencyjnych w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Usługa: 1) od dnia 1 października 2017 r. do dnia 1 października 2018 r. w zakresie wsparcia technicznego producenta i odnowienia licencji, dla produktów (urządzeń i oprogramowania) firmy Check Point, 2) od dnia 11 sierpnia 2017 r. do dnia 1 października 2018 r. w zakresie supportu technicznego serwera do konsoli zarządzającej klastrem firewall-i, 3) od dnia 1 listopada 2017 r. do dnia 1 października 2018 r. w zakresie asysty technicznej Wykonawcy – Integratora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48219300-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 200,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach