Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
ul. Przy Rondzie 3
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
REGON: 38946600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla posiadanego i eksploatowanego przez Sąd Apelacyjny w Krakowie oprogramowania do wirtualizacji środowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego producenta oprogramowania do wirtualizacji środowiska Vmware, posiadanego i eksploatowanego przez Zamawiającego, w trybie 12/5 przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek), w okresie 12 miesięcy od dnia zakończenia obecnie posiadanego wsparcia producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72261000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną