Rządowe Centrum Legislacji ogłasza przetarg
- Adres: 00-582 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 947 521 , fax. 226 947 015
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rządowe Centrum Legislacji
Al. J. Ch. Szucha 2/4
00-582 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 947 521, fax. 226 947 015
REGON: 01617906700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126 wraz z zakupem pakietu subskrypcji Enterprise Based Protection - NGTP 4 sztuki, po jednej sztuce dla każdego z kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB, 3EF34F3A6AC9 6D3019610E58, 24A3D0F66411. Wsparcie systemu świadczone będzie przez Wykonawcę w oparciu o wsparcie producenta systemu. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: III.4 ust. 1 Ogłoszenia – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług rozszerzonej gwarancji dla infrastruktury PaloAlto
Dodano: 2023-12-15 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego Citrix
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usług wsparcia dla macierzy i serwerów DataDomain – serwis pogwarancyjny
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usługi monitorowania stacji końcowych
Dodano: 2023-12-04 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego na rozwiązania F5 Networks
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie wsparcia technicznego przez 24 miesiące dla dwóch posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Fujitsu Eternus DX500 S4
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług wsparcia technicznego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym
Dodano: 2023-11-27 - Świadczenie usług w zakresie obsługi informatycznej ZUOP w siedzibie Zamawiającego w Otwocku oraz w jednostce zamiejscowej w Różanie w okresie 01/01/2024 – 31/12/2024
Dodano: 2023-11-22 - „Subskrypcja licencji do wirtualnych stacji roboczych na okres 36 miesięcy”.
Dodano: 2023-11-17 - Wsparcie techniczne dla systemu klasy ITSM wraz z usługą modyfikacji systemu w ramach pakietu roboczogodzin na okres 36 miesięcy
Dodano: 2023-11-09