Przetargi.pl
Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe)

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7115742 , fax. 095 7228997
  • Data zamieszczenia: 2012-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7115742, fax. 095 7228997
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl nowy nr fax 095 7115905
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, oznaczonych literami od A do G w następujący sposób: 1) Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) obsługę urządzeń kopiujących, sporządzanie kserokopii dokumentów - 6.000 szt., b) ręczne wpisywanie korespondencji do książek nadawczych - 4.400 szt., c) wpisywanie korespondencji do książek nadawczych w systemie informatycznym Biblioteka Akt - 8.000 szt. 2) Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności- 2.000 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 3.000 szt. 3) Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności- 2.000 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 3.000 szt. 4) Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności- 2.000 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 3.000 szt. 5) Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności- 2.000 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 3.000 szt. 6) Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) przygotowywanie korespondencji do wysyłki - 4.000 szt., b) rejestracja (migracja) upomnień do Biblioteki Akt - 3.000 szt., c) odnotowywanie daty odbioru upomnienia w POLTAX 2B - 3.750 szt., d) stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru - 3.750 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 3.500 szt., f) przygotowywanie tytułów wykonawczych do wysyłki - 100 szt., g) przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem egzekucyjnym - 10 szt., h) sporządzanie kserokopii dokumentów - 100 szt., i) segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym -3.500 szt., j) archiwizowanie akt dotyczących postępowania egzekucyjnego - 30 szt., k) wyszukiwanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym w archiwum - 10 szt. 7) Część G - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy podwiązywanie sum depozytowych w systemie SFINKS - 16.000 szt. Określone w powyższych częściach zamówienia ilości poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Ilości te mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy, jednak maksymalne wynagrodzenie całkowite Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, pozostaje niezmienne. 2. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia: 1) muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, 2) muszą posiadać znajomość obsługi komputera co najmniej w stopniu podstawowym, z kolei osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w częściach B, C, D, E muszą dodatkowo posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie we wprowadzaniu danych do systemów POLTAX lub EGAPOLTAX, 3) nie mogą być karane, 4) muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, 5) muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert. 2. Zamawiający udostępni osobie wykonującej przedmiot zamówienia sprzęt i materiały oraz dokumenty i informacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający, w oparciu o art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 2 części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach