Przetargi.pl
Świadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Kędzierzynie - Koźlu w okresie do 30.04.2011 roku

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Kędzierzynie - Koźlu w okresie do 30.04.2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Świadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Kędzierzynie - Koźlu w okresie do 30.04.2011 roku.: 5.1.1. Zamówienie obejmuje : a.konserwację - przeglądy okresowe (między-przebiegowe OT 1, OT 2 ), b.przeglądy okresowe OZ (zimowy), OL (letni), c.przeglądy rejestracyjne, d.inne usługi warsztatowe - np. drobne naprawy, wymiana ogumienia itp., niżej wymienionych samochodów: - Daewoo Nubira o poj. 2000 cm3, - Daewoo Lublin o poj. 2417 cm3, - Daewoo Lublin o poj. 2417 cm3, - Peugeot 306 o poj. 1600 cm3, - Renault Kangoo o poj. 1149 cm3. - Citroen Berlingo o poj. 1560 cm3. 5.1.2. Inne istotne elementy zamówienia. a. Naprawy będą realizowane w warsztacie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. b. Wykonawca będzie stosował tylko oryginalne części zamienne. c. Wykonawca udzieli gwarancji 12 miesięcznej na zamontowane części oraz na wykonane naprawy, d. Wykaz posiadanych samochodów podany został w Tomie III, -Wykaz posiadanych samochodów-, e. Zaproponowane ceny jednostkowe na poszczególne rodzaje usług będą niezmienne w okresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 7.2.Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp, 7.2.1.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50 000,00 zł 7.2.2.Posiadają warsztat , w którym wykonywane będą naprawy zlokalizowany w odległości do 20 km od siedziby Rejonu Kędzierzyn - Koźle. 7.2.3. Posiadają stanowisko komputerowego diagnozowania usterek w pojazdach, lub możliwość z jego korzystania w innym warsztacie. 7.3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. 7.4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty : 8.2.1.Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia - pkt 7.2.1. IDW 8.2.2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - warsztatów naprawczego i diagnostycznego, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z podaniem lokalizacji, zgodny z treścią Formularza 3.2. W przypadku wskazania w wykazie warsztatów, którymi wykonawca będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia warsztatu. 8.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty z uwzględnieniem postanowień Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 78 , poz. 605 wraz ze zmianami ) 8.4.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; - dokumenty wymienione w pkt 8.1.2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach