Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2009/2010 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Mickiewicza 12 12
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31151188900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2009/2010 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymanie ulic gminnych oraz chodników i alejek parkowych zlokalizowanych na terenie miasta Koła w sezonie 2009/2010 w ramach następujących oddzielnych zadań: 1) Zadanie 1 - Ulice gminne Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic gminnych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1, tj. Załącznik Nr 1 stanowiący wykaz ulic wg kolejności zimowego utrzymania dróg w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym zgodnie z Załącznikiem Nr 2 określającym zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ulicach miasta Koła. 2) Zadanie 2 - Chodniki i aleje parkowe Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i alejek parkowych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2, tj. wg Załącznika Nr 3 stanowiącego wykaz chodników i alejek parkowych zgodnie z kolejnością zimowego ich utrzymania w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 określającą zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na chodnikach miasta Koła. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: 1) CPV- 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 2) CPV- 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, a w szczególności powinien zapoznać się z terenami opisanymi w przedmiocie zamówienia. 4. Wykaz szacunkowych ilości i rodzaju usług wraz z cenami jednostkowymi dla poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia zawarty jest w drukach FORMULARZ CENOWY. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki : 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe zdobyte poprzez wykonanie lub aktualne wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania) minimum trzech usług zakresem rzeczowym i wartością porównywalnej (tzn. o łącznej wartości minimum 90.000,00 zł brutto), z przedmiotem zamówienia - w tym przypadku chodzi o wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, placów itp.; Warunek doświadczenia wymagany w przypadku ubiegania się o realizacje Zadania 1, 3) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 1, będzie uwzględniane doświadczenie firm, które formalnie działają krócej, lub których ciągłość wykonawcza wynika z przekształceń własnościowych, 4) dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla zadań: a) dla Zadania 1- ciągnikiem z piaskarką ciągnikową i pługiem ciągnikowym, dwoma nośnikami samochodowymi do piaskarki i pługa, dwoma piaskarkami samochodowymi, dwoma pługami lekkimi samochodowymi, b) dla Zadania 2- ciągnikiem z piaskarką ciągnikową i pługiem ciągnikowym. 5) usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego wykonają siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 2. Na potwierdzenie warunków wymienionych w ust. 1 każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu lub aktualnym wykonywaniu zimowym utrzymaniu ulic placów itp. o łącznej wartości minimum 90.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od ogłoszenia przetargu - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy - według uznania Wykonawcy), 3) wykaz wymaganych narzędzi i urządzeń (w tym przypadku - sprzętu technicznego) pozostającego w dyspozycji, lub którym Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu zamówienia- na Załączniku Nr 3, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust 3 Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na Załączniku Nr 4. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk o nazwie OFERTA, 2) wypełniony druk o nazwie FORMULARZ CENOWY dla poszczególnych zdań składających się na przedmiot zamówienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 5) wykaz co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu lub aktualnym wykonywaniu zimowym utrzymaniu ulic placów itp. o łącznej wartości minimum 90.000 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od ogłoszenia przetargu - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy - według uznania Wykonawcy), 6) wykaz wymaganych narzędzi i urządzeń (w tym przypadku - sprzętu technicznego) pozostającego w dyspozycji, lub którym Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu zamówienia- na Załączniku Nr 3, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust 3 Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na Załączniku Nr 4. 8) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 9) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach