Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2011/2012 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Mickiewicza 12 12
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2011/2012 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymanie ulic gminnych oraz chodników i alejek parkowych zlokalizowanych na terenie miasta Koła w sezonie 2011/2012 w ramach następujących oddzielnych zadań: 1) Zadanie 1 - Ulice gminne Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic gminnych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1, tj. Załącznik Nr 1 stanowiący wykaz ulic wg kolejności zimowego utrzymania dróg w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym zgodnie z Załącznikiem Nr 2 określającym zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ulicach miasta Koła. Łączna długość ulic gminnych objętych zimowym utrzymaniem - 26497 mb. 2) Zadanie 2 - Chodniki i aleje parkowe Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i alejek parkowych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2, tj. wg Załącznika Nr 3 stanowiącego wykaz chodników i alejek parkowych zgodnie z kolejnością zimowego ich utrzymania w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 określającą zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na chodnikach miasta Koła.Łączna powierzchnia chodników objętych zimowym utrzymaniem - 15493m kw, alejki parkowe - 4596m kw. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: 1) CPV- 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 2) CPV- 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, a w szczególności powinien zapoznać się z terenami opisanymi w przedmiocie zamówienia. 4. Wykaz szacunkowych ilości i rodzaju usług dla poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia zawarty jest w drukach FORMULARZ CENOWY 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ni jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach