Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w mieście Brzeziny

Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w mieście Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg w mieście Brzeziny o łącznej długości dróg - 40.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek 1 wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 1 przedstawi referencje od Zamawiających, na rzecz których wykonywał zamówienia. Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na-----W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi --------- warunek 2 dysponują potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zadania lub przedłożą pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału, a w szczególności wykażą dysponowanie lub pisemnie potwierdzoną możliwość dysponowania następującym sprzętem, urządzeniami i narzędziami o parametrach co najmniej: a) samochód + piaskarka + pług lub pługopiaskarki co najmniej 2 szt., b) samochód samozaładowawczy co najmniej - 1 szt., c) koparko - ładowarka co najmniej - 1 szt., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za- mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); warunek 1 wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 1 przedstawi referencje od Zamawiających, na rzecz których wykonywał zamówienia. Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na------- W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi -------- . 2) wykazu niezbędnych urządzeń i narzędzi spełniających warunek Nr 2 w sposób opisany przez Zamawiającego, a w przypadku wykonawców nie dysponujących wymaganym potencjałem również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału z potwierdzeniem prawa dysponowania nim w sposób określony w udokumentowaniu spełniania warunku. (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); warunek 2 dysponują potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zadania lub przedłożą pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału, a w szczególności wykażą dysponowanie lub pisemnie potwierdzoną możliwość dysponowania następującym sprzętem, urządzeniami i narzędziami o parametrach co najmniej: a) samochód + piaskarka + pług lub pługopiaskarki co najmniej 2 szt., b) samochód samozaładowawczy co najmniej - 1 szt., c) koparko - ładowarka co najmniej - 1 szt., Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 dołączy do wykazu umowę zakupu lub umowę dzierżawy lub umowę leasingu lub fakturę zakupu lub inny dokument potwierdzający prawo do dysponowania sprzętem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach