Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2019/2020

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 146 , fax. 182 652 468
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 182 611 146, fax. 182 652 468
    REGON: 54325500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2019/2020. 2. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu z dróg gminnych i placów oraz zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie (we wskazanych rejonach) nawierzchni na drogach. Zamawiający dokonał podziału całości zamówienia na 13 części odpowiednio do ilości rejonów 3. Zadanie pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów w sezonie zimowym 2019/20 na terenie Gminy Jabłonka” obejmuje swym zasięgiem 7 wsi oraz jedno sołectwo tj. sołectwo Bory, miejscowość Chyżne, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna. Wymieniony wyżej zakres zadania został podzielony na następujące rejony: 1) Rejon nr I obejmuje wieś Chyżne. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 7 odcinków dróg gminnych, parkingów koło kościoła i remizy OSP oraz posypywanie dwóch odcinków dróg gminnych (od drogi krajowej nr 7 w kierunku szkoły i remizy), 2) Rejon nr II obejmuje sołectwo Bory. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 19 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (koło kościoła i szkoły), posypywanie jednego odcinka drogi gminnej (ul. Pogranicza) oraz odśnieżanie chodnika na ul. Pogranicza, 3) Rejon nr 3 obejmuje wieś Jabłonka Góra. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 30 odcinków dróg gminnych, odśnieżanie chodnika na ul. Piusa Jabłońskiego, 3 parkingów (koło Barki, Szkoły Podstawowej oraz przedszkola) a także posypywanie dwóch odcinków (ul. Energetyków, Ks. F. Machaj i Piusa Jabłońskiego), 4) Rejon IV obejmuje wieś Lipnica Mała Dół. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 39 odcinków dróg gminnych, jednego parkingu (obok Ośrodka Zdrowia) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej (Ślamczykówka), 5) Rejon V obejmuje wieś Lipnica Mała Góra. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 41 odcinków dróg gminnych, 4 parkingów (trzy obok kościoła i plebani i jeden obok Szkoły Podstawowej nr 3), 6) Rejon nr VI obejmuje wieś Zubrzyca Dolna. Zadanie przewiduje odśnieżanie 56 odcinków dróg gminnych, 5 parkingów (trzy obok kościoła, obok szkoły i remizy OSP) oraz posypywanie odcinka drogi dojazdowej do parkingów koło kościoła, 7) Rejon VII obejmuje wieś Zubrzyca Górna Centrum. Zadanie przewiduje odśnieżanie 31 odcinków dróg gminnych, dwóch parkingów (obok szkoły nr 1 i kościoła), 8) Rejon VIII obejmuje wieś Zubrzyca Górna - Zimna Dziura. Zadanie przewiduje odśnieżanie 35 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów wokół Szkoły Podstawowej nr 2 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 9) Rejon IX obejmuje wieś Orawka. Zadanie przewiduje odśnieżanie 6 odcinków dróg gminnych, 4 parkingów (trzy wokół kościoła i jeden obok szkoły) oraz posypywanie dwóch odcinków dróg gminnych (Studzianki i Sołtystwo), 10) Rejon nr X obejmuje wieś Podwilk Dół. Zadanie przewiduje odśnieżanie 28 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (obok Szkoły Podstawowej nr 2 i starej remizy OSP) oraz posypywanie dwóch odcinków dróg gminnych (do Kawalerów i od drogi krajowej nr 7 do Szkoły Podstawowej nr 2), 11) Rejon XI obejmuje wieś Podwilk Góra. Zadanie przewiduje odśnieżanie 30 odcinków dróg gminnych, 3 parkingów (obok kościoła, nowej remizy OSP oraz Szkoły Podstawowej nr 1 i Ośrodka Zdrowia), 12) Rejon XII obejmuje wieś Jabłonka Matonogi. Zadanie przewiduje odśnieżanie 16 odcinków dróg gminnych, 13) Rejon XIII obejmuje drogę gminną pomiędzy miejscowością Podwilk i Zubrzyca Dolna tzw. Furmaniec. Zadanie przewiduje odśnieżanie oraz posypywanie tego odcinka (3400 mb.). Część/ Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 1. Rejon I – Chyżne 8520 mb + 2000 m² + 200mb posypywanie drogi Odśnieżanie 28 Posypywanie 28 2. Rejon II – Jabłonka –Bory 11795 + 330 m posypywanie+ chodnik 530 mb + parking 2050 m² Odśnieżanie 28 Posypywanie 20 3. Rejon III – Jabłonka Góra 13445 m + 1500 m² + 3113 mb posypywanie + 180mb chodnik Odśnieżanie 28 Posypywanie 28 4. Rejon IV – Lipnica Mała - Dół 14840 mb + posypywanie 1400 mb +300m2 parking Odśnieżanie 28 Posypywanie 30 5. Rejon V – Lipnica Mała - Góra 14690 mb + 2500 m² Odśnieżanie 40 6. Rejon VI – Zubrzyca Dolna 15910 mb + 2000 m² + 230mb posypywanie Odśnieżanie 28 Posypywanie 30 7. Rejon VII – Zubrzyca Górna 16025 m + 1500 m² Odśnieżanie 28 8. Rejon VIII – Zubrzyca Górna – Zimna Dziura 10350 mb + 500 m² Odśnieżanie 28 9. Rejon IX – Orawka 14110 mb + 2500 m² + 2500 mb posypywanie Odśnieżanie 28 Posypywanie 28 10. Rejon X – Podwilk Dół 8150 + 200m² + 1550mb posypywanie Odśnieżanie 28 Posypywanie 30 11. Rejon XI – Podwilk Góra 10860 mb + 5000m² Odśnieżanie 28 12. Rejon XII – Jabłonka Matonogi 8045mb Odśnieżanie 28 13. Rejon XIII Droga Furmaniec 3400 mb Odśnieżanie 31 Posypywanie 28 Razem Odśnieżanie dróg: 150 140 mb, - odśnieżanie parkingów 20.050 m², -odśnieżanie chodników 710 mb, -posypywanie dróg 12 723 mb 4. Zamawiający wymaga, aby usługa odśnieżania była podjęta w przypadku wystąpieniu min 8 cm zalęgającego śniegu. Używane materiały do posypywania dróg wykonawca zapewni na własny koszt. Materiały do posypywania dróg powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku (Dz. U. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Materiał do posypywania dróg jest składnikiem frakcji kruszywa naturalnego 2-4 mm. 5. Ogólne wymagania odnośnie zastosowanego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i chodników: Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał błyskowy barwy żółtej (zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawą „Prawo o ruchu drogowym”). Podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. Wykonawca w całym okresie trwania zamówienia może otrzymać od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej. W takim przypadku Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe gniazdo zapalniczki samochodowej. Wykonawca będzie odpowiadać za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co będzie stanowić podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie raport generowany na podstawie pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie (w obszarze określonym do odśnieżania). Raport pracy wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Po okresie na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej (według Załącznika nr 1 do SIWZ). 1a). Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ). 5) 1 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Uwaga: wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 3 pkt. 3.1 i pkt. 3.2, jeżeli (art. 26 ust 6 ustawy Pzp) 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2007 r Nr 168, poz. 1186) oraz wydruków Z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz. U. z 2015r, poz. 584 z późn. zm.) 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust 3, 4 ustawy Pzp). 3a) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust 3a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach