Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
    REGON: 00526506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Pisz. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania. Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 dotyczy wykonywania usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych położonych: - w Piszu przy ul. Warszawskiej na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 491, 492 i 493 o łącznej powierzchni 5,4758 ha, - we wsi Turośl na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 110 o powierzchni 0,90 ha. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) prowadzenia spraw związanych z usługami pogrzebowymi, w tym: a) wyznaczania pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, b) pobierania opłat za miejsca pochówku na cmentarzu, c) nadzoru nad przygotowaniem grobu oraz nad ekshumacją zwłok, d) zakładania i prowadzenia ewidencji grobów zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów w programie Administrator Cmentarzy 1,0 firmy Art. Look Gallery s.c. (program ten zapewni Wykonawca), e) prowadzenia księgi pochówków; 2) utrzymania porządku i czystości na terenie cmentarzy i w ich bezpośrednim sąsiedztwie zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) oraz z uchwałą nr XLIX/580/06 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 30 czerwca 2006r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Pisz (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. Nr 107, poz.1748), a w szczególności: a) koszenia trawy z jej wygrabieniem, b) oczyszczania terenów cmentarzy z chwastów i zarośli, c) usuwania odrostów przy drzewach, d) powierzchniowego oczyszczania terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, e) wiosennego i jesiennego usuwania liści, f) wykonywania cięć odmładzających krzewów (skupin) oraz usuwania suchych krzewów, g) zamiatania alejek oraz chodnika przyległego do terenu cmentarza, h) odśnieżania i posypywania piaskiem (bez użycia soli) alejek na cmentarzach oraz chodnika położonego w sąsiedztwie cmentarza, 3) naprawy i bieżącej konserwacji ogrodzenia cmentarzy; 4) uiszczania opłat za pobraną wodę; 5) prowadzenia spraw związanych z wycinką i prześwietlaniem drzew; 6) wywozu śmieci z ww. cmentarzy, w tym: a) ustawienia kontenera KP 7 na terenie cmentarza w miejscowości Turośl - szt. 1 oraz na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej - szt. 3, b) ustawienia kontenerów POK 11 na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej - szt. 4, c) opróżniania kontenerów - niedopuszczania do przepełnienia się kontenerów, a tym samym zalegania nieczystości wokół kontenerów KP 7 i POK 11. Zamawiający zapewni 4 kontenery POK 11. Wykonawca zapewni kontenery KP 7 w ilości 4 szt. (1 szt. na cmentarzu w Turośli i 3 szt. na cmentarzu w Piszu przy ul. Warszawskiej). W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w ramach wykonania prac objętych zamówieniem, Wykonawca powinien usunąć nieprawidłowości w wykonaniu usługi najpóźniej w 2 godziny od zgłoszenia Zamawiającego. Wykonanie przez Wykonawcę zgłoszonych nieprawidłowości winno być każdorazowo zgłoszone Zamawiającemu pod rygorem uznania prac za niewykonane. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za korzystanie z miejsca pochówku na cmentarzach na podstawie stawek określonych Zarządzeniem Nr 54/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 14 maja 2004 r. w sprawie opłat za korzystanie z miejsca pochówku na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz. Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 dotyczy wykonywania usług w zakresie zarządzania kaplicą przycmentarną. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomością, położoną w Piszu przy ul. Spokojnej, oznaczoną nr działki 1171/12 o powierzchni 4370 m2. Nieruchomość zabudowana jest domem pogrzebowym, w skład którego wchodzą następujące pomieszczenia: kaplica, zakrystia, pomieszczenia socjalne, gospodarcze o łącznej powierzchni 332,60 m2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia prawidłowego funkcjonowania ww. obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami prawidłowej gospodarki, 2) wykonywania bieżących napraw ww. obiektu na koszt własny i własnym staraniem, 3) ponoszenia wszelkich kosztów utrzymania i eksploatacji ww. obiektu, 4) przestrzegania przepisów ppoż i bhp, 5) utrzymania ww. obiektu oraz terenów przylegających do niego w czystości, 6) informowania Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach nieruchomości, 7) używania ww. obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub jakiegokolwiek zdarzenia powodującego obniżenie wartości ww. obiektu, całkowity koszt przywrócenia stanu początkowego ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za wystawienia ciał w kaplicy zgodnie z Zarządzeniem Nr 44/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie opłat za usługi świadczone na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, b) wykazu osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, c) licencji zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami posiadanej przez osobę, o której mowa w lit. b); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykaz osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. 3. Licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami posiadana przez osobę, o której mowa w pkt 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia wraz z ofertą informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach