Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom - szkoła - dom w okresie od 2 stycznia 2015 roku do 30 grudnia 2015 roku w dni nauki szkolnej

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
  • Data zamieszczenia: 2014-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 roku 1 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom - szkoła - dom w okresie od 2 stycznia 2015 roku do 30 grudnia 2015 roku w dni nauki szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom - szkoła - dom w okresie od 2 stycznia 2015 roku do 30 grudnia 2015 roku w dni nauki szkolnej 2.CPV - 60130000 - 8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 3.Termin wykonania zamówienia - rozpoczęcie: 02.01.2015 r., zakończenie: 30.12.2015 r. Realizacja zamówienia obejmuje okres od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 30 grudnia 2015 r. tj. w wszystkie dni nauki szkolnej. Liczba wszystkich przewożonych dzieci wynosi 36. Ilość dni nauki szkolnej wynosi 195. 4.Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym Dz.U. z 2013 r. Nr 1414 ze zm. 5.Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał będzie, kierowców w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 4 kierowców, posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. 2013 r. poz. 1414, i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy; oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r - Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm., 6.Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał będzie osoby posiadających udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimum 4 opiekunów sprawujących opiekę nad dziećmi, posiadających przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie medyczne lub posiadających przeszkolenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego albo posiada przygotowanie do wykonania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwa potwierdzającego ukończenie co najmniej szkolenia w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. 7.Wykonawca do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponować minimum 4 samochodami zabezpieczającymi miejsce dla przewozu 36 dzieci w tym 12 dzieci na wózkach inwalidzkich, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 2005 roku, sprawnymi technicznie w ilości: - minimum 2 samochody zabezpieczające przewóz 24 dzieci samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2005 roku i zgłoszone do aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; - minimum 2 samochody zabezpieczające przewóz 12 dzieci na wózkach inwalidzkich samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2005 roku i zgłoszone do aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 8.Pojazdy, którymi będą wykonywane usługi przewozowe, musza być specjalnie oznakowane, musza posiadać aktualne badania techniczne, aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NW. Dodatkowo, pojazdy przeznaczone do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musza być wyposażone w szyny do mocowania wózków, rampę lub windę umożliwiające wjazd i wyjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu i z samochodu oraz pasy do mocowania wózków zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo-barkowe, najazdy teleskopowe z powłoka antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie oraz widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem - pojazd dla osób niepełnosprawnych. 9.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie osób objętych dowozem, liczby dzieci, adresów zamieszkania dzieci oraz adresów szkół, do których dowożone są dzieci. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane. 10.Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci rano do świetlicy szkolnej i po południu ze świetlicy w placówce oświatowej, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa i sprawowanie dodatkowej, specjalistycznej opieki nad powierzonymi dziećmi, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, składanie i przewóz wózka inwalidzkiego odprowadzenie dzieci do szkoły lub ośrodka, odbiór dzieci z budynku szkoły lub ośrodka. 11.Nadzór nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa - opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Wykonawcy. W samochodzie musi znajdować się kierowca i opiekuni. 12.Dowożeniem objętych będzie 36 dzieci uczęszczających do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i ośrodków szkolno - wychowawczych zgodnie z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania i adres placówki do której uczęszcza dziecko oraz wskazane formy pomocy dziecku niepełnosprawnemu. 13.Przed przystąpieniem do realizacji usługi zostanie ustalony optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny oraz z uwzględnieniem następujących warunków: a.uczniów należy dowieźć do świetlicy w placówce w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu ze świetlicy szkolnej, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy, b.odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu do placówki należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Zleceniobiorca będzie odbierał dzieci ze świetlicy szkolnej od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów, c.czas przebywania dzieci w podróży winien być możliwie jak najkrótszy i nie dłuższy niż 1,5 godz., d.Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali zamawiający z rodzicami/opiekunami dzieci i dyrektorami szkół, do których uczęszczają dzieci, e.nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu dzielnicy Ursus z przewozem dzieci z innych dzielnic bez uzgodnienia ze Zleceniodawcą i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia - nawet jeżeli trasa i czas przejazdu z dzielnicy Ursus do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu. 14.Ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez zamawiającego. 15.Samochody, którymi przewożone są dzieci, dostosowane są do stopnia niepełnosprawności dowożonych dzieci, w tym spełniają wymogi techniczne umożliwiające wjazd do wnętrza i wyjazd na zewnątrz osoby na wózku inwalidzkim tzn. samochody posiadają: szyny mocujące wózki w podłodze pojazdu, komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie oraz widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych - zgodne z art. 58 ust. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm. 16.Wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW. 17.Wykonawca zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się. 18.Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym Dz. U. Z 2013 r., poz. 1414 ze zm., zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy. 19.Wykonawca zatrudni pracowników - osoby do sprawowania opieki nad dziećmi, które posiadają właściwe kwalifikacje do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu tych dzieci na trasie dom-szkoła-dom oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. 20.Ze względu na specyfikę świadczonej usługi konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci na ww. trasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł -słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.12.2014 roku; 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.11.2014 roku o godz. 10:00 Formy i miejsce wnoszenia wadium 1.Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: -w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter . -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 8 00 - 15 30 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 S.I.W.Z. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 11.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach