Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom-szkoła-dom w okresie od 4 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku w dni nauki szkolnej.

Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 roku 1 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom-szkoła-dom w okresie od 4 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku w dni nauki szkolnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom-szkoła-dom w okresie od 4 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku w dni nauki szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 Ustawa o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm. poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w niniejszej S.I.W.Z. 2.Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym 3.Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 4.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a.musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi wykonane lub wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy każda z wykazanych usług obejmujące dowóz dzieci niepełnosprawnych w których przynajmniej jedna musi być o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, o pozostałe dwie o średniomiesięcznej wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł brutto każda. b.musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował minimum 5 osobami opiekunami, które posiadają udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi, zapewniającymi realizację przedmiotu zamówienia; c.musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował minimum 5 osobami kierowcami, które posiadają aktualne prawo jazdy, zapewniającymi realizację przedmiotu zamówienia; d.musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował minimum 2 dopuszczonymi do ruchu pojazdami odpowiednio oznakowanymi zabezpieczającymi miejsca w samochodach do przewozu 11 dzieci niepełnosprawnych, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 1996 roku, specjalnie przystosowanymi do przewozu takich osób tj. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych, ramy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu; e.musi dysponować lub wykazać, że będzie dysponował minimum 3 dopuszczonymi do ruchu pojazdami odpowiednio oznakowanymi zabezpieczającymi miejsca w samochodach do przewozu 27 dzieci niepełnosprawnych, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2000 roku, specjalnie przystosowanymi do przewozu takich osób tj. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych, ramy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu; f.w dniu składania ofert Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę minimum 100 000,- zł wartość kontraktowa i deliktowa w sumie; 5.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w warunki mogą być spełnione łącznie. Wymóg wykazania się właściwym doświadczeniem w postaci przedstawienia co najmniej jednej usługi o wartości 100.000,00 zł brutto odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia winien być spełniony przez jednego członka konsorcjum. Nie stanowi spełnienia warunków wykazanie się przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, realizacja usług o różnych zakresach i mniejszych wartościach, gdyż wartość usług nie podlega sumowaniu, a zakres usług łączeniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca musi spełniać warunki określone w ppkt. 1-5. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione jako spełnia.nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w części II SIWZ i stanowiące załączniki do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie ma załączyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego: 1.Druk oferta sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert; 3.Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie jako spełniony łącznie, a Zamawiający wymaga złożenia tego oświadczenia jedynie w stosunku do Wykonawcy lub Wykonawców, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają poszczególny warunek udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 2; 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy Wykonawca musi złożyć ww. oświadczenie sporządzone według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 3. 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 4. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem dokumentów potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie osób posiadają wymagane uprawnienia; a.dla opiekunów - przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej pomocy medycznej lub udokumentowane 6 miesięcy doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi, b.dla kierowców - aktualny dokument odpowiedniej kategorii, upoważniający do kierowania pojazdem, c.w przypadku podmiotów i osób udostępnionych Wykonawcy, przedłożone pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 5. 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów oraz urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z podaniem wyposażenia pojazdu sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z. - załącznik nr 6. Do oferty Wykonawca załączy; a.dokument potwierdzający, że wykazany w wykazie pojazd posiada aktualną rejestrację i aktualny przegląd techniczny pojazdu, ze wskazaną datą wyprodukowania pojazdu, b.dokument potwierdzający, że wskazany w wykazie pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych; c.w przypadku samochodów oraz urządzeń udostępnionych Wykonawcy, przedłożone pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów i urządzeń, jeżeli w wykazie, stanowiącym załącznik nr 6 do S.I.W.Z., Wykonawca wykazał, narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 9.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U z 2006, nr 87, poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach