Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
    REGON: 53044200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie „Świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2020/2021” 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV - 34.98.00.00-0 Bilety przewozowe 3. Przewidywana liczba dzieci i młodzieży szkolnej do przewozu wynosi ok. 190 osób, z podziałem na trasy:  Trasa nr 1 - Dowóz do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie oraz do Przedszkoli „Pod Świerkiem” i „Krasnal” w Biskupicach, z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Przewidywana liczba dzieci – 60.  Trasa nr 2 – dowóz do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie, Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. B. Chrobrego w Biskupicach oraz Przedszkoli: „Pod Świerkiem” i „Krasnal” w Biskupicach, z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Przewidywana liczba dzieci – 55.  Trasa nr 3 - dowóz do Zespołu Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Pobiedziskach Letnisku oraz do Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie, z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Przewidywana liczba dzieci – 75. 4. Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2020/2021, począwszy od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji zadania może ulec zmianie. 5. Łączna ilość biletów przez cały okres trwania umowy 1900 szt. 6. Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 9.00. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6.45. 7. Odwóz dzieci i młodzieży szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 12.30 do godz. 17.50. 8. Godziny wymienione w pkt. 6 i 7 mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. 10. Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy w oparciu o komunikację regularną zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym. 11. Linie komunikacji regularnej muszą być tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z przepisami oraz z planem lekcji w poszczególnych szkołach realizację usługi. 12. Przeznaczone do realizacji umowy autobusy muszą być pojazdami dopuszczonymi do ruchu, które spełniają warunki techniczne wymagane przepisami ruchu drogowego, (rok produkcji pojazdów minimum 2002 r.), a kierowcy posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia, co umożliwia bezpieczną realizację zamówienia. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty organizacji linii komunikacji regularnej (uzyskanie zezwoleń, zamieszczenie rozkładu jazdy, opłata za korzystanie z przystanków, itp.). 14. W przypadku awarii pojazdu wykonującego przewozy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autobusu zastępczego o parametrach jak autobus ofertowy. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. kierowców, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w rozdziale 25, oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 17. Wykonawca zobowiązany jest w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy, do utrzymania ciągłości zawartej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od NW, w tym do zapłacenia wszystkich należnych składek. Suma gwarancyjna Ubezpieczenia wynosić będzie nie mniej niż wartość ceny ofertowej bez limitu zdarzeń skutkujących odpowiedzialnością ubezpieczyciela, w tym także w zakresie odpowiedzialności wobec osób trzecich, które poniosą szkody w trakcie realizacji umowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oryginału polisy do wglądu w terminie 2 dni od daty podpisania Umowy wraz z dowodem opłacenia składek (przy czym koszty ww. ubezpieczenia ponosi Wykonawca, a w razie nie dopełnienia tego obowiązku Zamawiający może dokonać ww. ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, a wartość składki i innych kosztów zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34980000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania koncesji lub licencji w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób – określone ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty c) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach