Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie.

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7515124 , fax. 075 7515124
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2 2
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7515124, fax. 075 7515124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowicewielkie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot Zamówienia 2.1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie. 2.2.Rodzaj zamówienia: Usługi 2.3.Określenie przedmiotu zamówienia (CPV): 90500000-2 - usługi związane z odpadami komunalnymi 90514000-3 - usługi recyklingu odpadów 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami 2.4. Termin realizacji zamówienia : 01.04.2014 r. - 31.03.2016 r. 2.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przyjęcie przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), wybraną w toku niniejszego postępowania, odpadów od Operatora, tj. podmiotu wybranego w ramach odrębnego postępowania, upoważnionego przez Gminę Janowice Wielkie do wykonania usługi odbioru odpadów z terenu Gminy Janowice Wielkie i zobowiązanego do przekazania odpadów komunalnych do RIPOK; b) zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych w sposób selektywny i nieselektywny, dostarczonych przez operatora z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Janowice Wielkie w tym: 20 03 01 -niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne - 1740 Mg 15 01 01 - opakowania z papieru - 50 Mg 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych - 40 Mg 15 01 07 - opakowania ze szkła - 120 Mg 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 - 30 Mg 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 100 Mg 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałowych ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - 120 Mg 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji - 40 Mg 20 02 03 - inne odpady ulegające biodegradacji - 20 Mg Oraz odpady które nie występowały w dotychczasowych raportach miesięcznych takie jak : - 200201 odpady zielone, - 200140 metal, - 150105 opakowania wielomateriałowe, - 200132 przeterminowane leki i chemikalia, - 200134 zużyte baterie i akumulatory, - 200136 zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - 160103 zużyte opony, - inne niewymienione powyżej, wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. c) bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.6. Nadto: a) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów, w podziale na poszczególne frakcje, na legalizowanej wadze. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia wszystkich odpadów pochodzących z terenu Gminy Janowice Wielkie dostarczonych do RIPOK przez Operatora. d) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia odpadów od Operatora w każdym dniu w godzinach funkcjonowania RIPOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach :a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy :Bank Gospodarki Żywnościowej Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360.Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) oraz zapis, że w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach