Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie.”

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 515 124 , fax. 757 515 124
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2
    58520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 757 515 124, fax. 757 515 124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przyjęcie przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), wybraną w toku niniejszego postępowania, odpadów od Operatora, tj. podmiotu wybranego w ramach odrębnego postępowania, upoważnionego przez Gminę Janowice Wielkie do wykonania usługi odbioru odpadów z terenu Gminy Janowice Wielkie i zobowiązanego do przekazania odpadów komunalnych do RIPOK; b) zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych w sposób selektywny i nieselektywny, dostarczonych przez operatora z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Janowice Wielkie w tym: 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 15 01 01 – opakowania z papieru 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 07 – opakowania ze szkła 17 09 04 – zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałowych ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji 20 02 03 – inne odpady ulegające biodegradacji 16 01 03 – zużyte opony 20 03 99 – odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 20 02 01 - odpady zielone, 20 01 40 - metal, 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe, 20 01 32 - przeterminowane leki i chemikalia, 20 01 34 - zużyte baterie i akumulatory, 20 01 36 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - inne niewymienione powyżej, wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nadto: a) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów, w podziale na poszczególne frakcje, na legalizowanej wadze. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia wszystkich odpadów pochodzących z terenu Gminy Janowice Wielkie dostarczonych do RIPOK przez Operatora. d) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia odpadów od Operatora w każdym dniu w godzinach funkcjonowania RIPOK. e) Wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje zakres rzeczowy zamówienia – jest kompletna. Zgodnie z Art. 144 ust. 1. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych w przypadku uchwalenia nowego cennika przez RIPOK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : Bank Gospodarki Żywnościowej Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) oraz zapis, że „w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji.” Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) tzn.: - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych. - posiadają status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych potwierdzony odpowiednim dokumentem wydanym przez właściwy organ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach