Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego na terenie krytej pływalni przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie

Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Mahle 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 722 67 60 , fax. 0-62 722 67 60
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w krotoszynie
    ul. Mahle 4 4
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 722 67 60, fax. 0-62 722 67 60
    REGON: 30086351300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwodnik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego na terenie krytej pływalni przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego na terenie krytej pływalni przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. z późniejszymi zmianami w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. 1997 r. Nr 57 poz. 358.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN (brutto) każda. Wykazane usługi winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie, b/. zapewniają osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 4/. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: a/. posiadają ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie tych dokumentów według metody: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3/. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 4/. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, 5/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/, 6/. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a/. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b/. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c/.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwodnik.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach