Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości objętych administrowaniem przez A.N. Łódź- Górna Zachód

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-547 Łódź, ul. Ciasna 19a/18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6842352 , fax. 042 6842352 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód"
    ul. Ciasna 19a/18 19a/18
    93-547 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6842352, fax. 042 6842352 w. 22
    REGON: 47205162900023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: anzachod.toya.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości objętych administrowaniem przez A.N. Łódź- Górna Zachód
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych i odpadów segregowanych skatalogowanych pod pozycjami 20.01.01, 20.01.02,20.01.08, 20.01.39, 20.03.01 i 20.03.07 z miejsc do tego przeznaczonych - wskazanych przez Zamawiającego, z typowych pojemników dostarczonych na koszt własny Wykonawcy oraz z pojemników Mokre BIO stanowiących własność zamawiającego. 2.Przez odpady komunalne rozumie się odpady wymienione w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz 628 z póź. zm.) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ Zestawienie ilości i rodzaju pojemników oraz terminów wywozu odpadów mieszanych, Zestawienie ilości i rodzaju pojemników oraz terminów wywozu w zakresie selektywnej zbiórki odpadów w okresie od 01.03.2009 do 28.02.2010r. 1.Odpady mieszane: 253,16m? x 52 tygodni 2.Odpady gromadzone w pojemnikach BIO (pojemność 240): 98szt. x 52tygodnie 3.Odpady gromadzone w pojemnikach BIO (pojemność 120): 44szt. x 52tygodnie 4.Odpady gromadzone w pojemnikach typu dzwon: 25szt. x 12 miesięcy 5.Odpady gromadzone w pojemnikach do selektywnej zbiórki 6szt x 12 miesięcy 6.30szt kontenerów do wywozu gabarytów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek spełniają wykonawcy posiadający: 1.1.1 aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego objętego zamówieniem, 1.1.2 aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów komunalnych, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1 Doświadczenie zawodowe Od Wykonawcy wymagane jest wykazanie jednego zamówienia na usługi wywozu odpadów komunalnych stanowiących przedmiot zamówienia, trwające co najmniej 12 miesięcy, na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto. 1.2.2 Potencjał techniczny Od Wykonawcy wymagane jest wykazanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie: pojazdy śmieciarki o pojemności nie mniejszej niż 18-20m3 - 3 szt. samochód kontener - 1szt. Wykonawca dysponuje pojemnikami i kontenerami w ilości nie mniejszej niż: pojemnik typu kontener o pojemności 10,0m3 - 1szt. pojemniki o pojemności 1,1m3 - 117szt pojemniki o pojemności 0,77m3 - 3szt. pojemniki o pojemności 0,11m3 - 76szt. pojemniki o pojemności 0,24m3 - 99szt. Rodzaje i ilości pojemników do selektywnej zbiórki: pojemnik typu dzwon w kolorze zielonym do segregacji - szkła, wykonane z tworzyw sztucznych - ilość 13szt pojemniki typu siatkowego w kolorze żółtym, o pojemności 2,5m3 do segregacji - tworzyw sztucznych - ilość 12szt. pojemniki 1100l specjalnie oznakowane do selektywnej zbiórki odpadów (papier, szkło tworzywa sztuczne) - ilość 6szt. Poza kolorystyką pojemniki powinny być również oznaczone napisami określającymi rodzaj odpadów, na jaki są przeznaczone oraz numerem telefonu kontaktowego. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1 Wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w minimalnej kwocie 100 000zł 1.3.2 Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10% ceny ofertowej. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4.1 Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, 1.4.2 Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.4.3 Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, 1.4.4. Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 1.4.5 od Wykonawcy wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą i dokonywana będzie metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów komunalnych C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.-Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: anzachod.toya.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach