Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych segregowanych i ogólnych z terenu gminy Nieporęt

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych segregowanych i ogólnych z terenu gminy Nieporęt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Zamówienie obejmuje: 1)obsługę 15 sztuk kontenerów typu KP - 7 służących do gromadzenia odpadów komunalnych ogólnych (stanowiących własność Zamawiającego), polegającą na wywozie i opróżnieniu ww. kontenerów oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe, 2)ustawienie, udostępnienie oraz obsługę 2 sztuk pojemników typu SM-1100 służących do gromadzenia odpadów komunalnych ogólnych (stanowiących własność Wykonawcy), polegającą na ustawieniu, wywozie i opróżnieniu ww. pojemników oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe - z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulegać zmianie, w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego na dodatkowe pojemniki typu SM-1100 (np. na organizowane przez Gminę Nieporęt imprezy okolicznościowe) w innych miejscach, 3)ustawienie, udostępnienie i obsługę 2 sztuk zintegrowanych zestawów służących do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych składających się z 3 pojemników na papier, plastik, szkło (stanowiących własność Wykonawcy) polegającą na ustawieniu, wywozie i opróżnieniu ww. zestawów oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe - z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulegać zmianie, w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego na dodatkowe ww. zestawy, w innych miejscach, lub rezygnacji z ww. zestawów, 4)ustawienie, udostępnienie oraz obsługę pojemników o pojemności 240 l służących do gromadzenia odpadów komunalnych ogólnych (stanowiących własność Wykonawcy) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. na organizowane przez Gminę Nieporęt imprezy okolicznościowe), polegającą na ustawieniu, wywozie i ich opróżnieniu oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe, 5)ustawienie, udostępnienie oraz obsługę kontenerów typu KP-7 służących do gromadzenia odpadów komunalnych ogólnych (stanowiących własność Wykonawcy) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (np. na organizowane przez Gminę Nieporęt imprezy okolicznościowe), polegającą na ustawieniu, wywozie i ich opróżnieniu oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe, 6)obsługę kontenerów typu KP - 7 służących do gromadzenia posegregowanych odpadów komunalnych na 4 rodzaje: papier, plastik, szkło i metal (stanowiących własność Zamawiającego) znajdujących się na terenie 3 gminnych punktów odbioru segregowanych odpadów komunalnych (lokalizacja punktów w złącznik Nr 1 do wzoru do umowy do SIWZ) - ogółem 12 sztuk ww. kontenerów - polegającą na wywozie i opróżnieniu ww. kontenerów oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe, 7)ustawienie, udostępnienie oraz obsługę kontenerów typu KP - 7 (otwarte) służących do gromadzenia bioodpadów np. skoszona trawa, liście itp. (stanowiących własność Wykonawcy) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (w okresie letnim i jesiennym), polegającą na ustawieniu, wywozie i ich opróżnieniu oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe, 8)dostarczanie oraz odbiór półprzezroczystych worków o pojemności ok. 120 l przeznaczonych do gromadzenia posegregowanych odpadów komunalnych (głównie odpadów opakowaniowych) tj. papier - worki w kolorze niebieskim, plastik i metal - worki w kolorze żółtym, szkło - worki w kolorze zielonym, (opatrzonych nadrukiem informującym o rodzaju wrzucanego do danego worka odpadu tj. papier, plastik i metal, szkło oraz zapewnianych przez Wykonawcę) z miejsc wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego - odbiór w każdy ostatni czwartek i piątek danego miesiąca (od godziny 7.00 do godz. 20.00) - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe, 9)ustawienie, udostępnienie oraz obsługę kontenerów typu KP - 7 (otwarte) służących do gromadzenia odpadów wielkogabarytowych (stanowiących własność Wykonawcy) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, polegającą na ustawieniu, wywozie i ich opróżnieniu oraz posprzątaniu wokół nich, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba - na zgłoszenie pisemne, telefoniczne lub faksowe. 3.Zamawiający zastrzega sobie: 1)ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia pojemnika typu SM-1100, zintegrowanego zestawu służącego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych składającego się z 3 pojemników na papier, szkło, plastik, pojemnika o pojemności 240 l, kontenera KP-7 (zamkniętego i otwartego) - stanowiących własność Wykonawcy - ponosi Wykonawca zamówienia, 2)przekazywanie miesięcznych (wraz z fakturą VAT) sprawozdań z ilości (szt.) zebranych worków z podziałem na papier, plastik i metal, szkło wywiezionych od Zamawiającego oraz z ilości (Mg) zebranych segregowanych odpadów komunalnych (kod odpadu i ilość) oraz miejsc odzysku lub recyklingu, do których zostały przekazane, masy zanieczyszczeń (tj. odpadów nie nadających się do przetworzenia) i miejsc unieszkodliwiania tych zanieczyszczeń, 3)zapewnienie przez Wykonawcę odzysku, recyklingu, unieszkodliwiania lub odbioru przez inną firmę segregowanych odpadów komunalnych tj. papier, plastik, szkło, metal, bioodpady, odpady wielkogabarytowe wywożonych od Zamawiającego - przedstawienie dokumentu umożliwiającego odzysk, recykling, unieszkodliwianie lub odbiór segregowanych odpadów komunalnych w okresie trwania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie miesięcznych (wraz z fakturą VAT) sprawozdań z ilości wywiezionych od Zamawiającego tego rodzaju odpadów (kod odpadu i ilość); 4)zapewnienie przez Wykonawcę miejsca składowania lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych ogólnych wywożonych od Zamawiającego - przedstawienie dokumentu umożliwiającego korzystanie ze składowiska odpadów lub innego miejsca unieszkodliwiania (np. spalarni) w okresie trwania zamówienia, zgodnie z art. 9 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251) oraz wojewódzkim planem gospodarki odpadami oraz przekazywanie miesięcznych (wraz z fakturą VAT) sprawozdań z ilości wywiezionych od Zamawiającego tego rodzaju odpadów (kod odpadu i ilość). 4.Częstotliwość wywozu i opróżniania kontenerów, pojemników i zestawów do recyklingu wymienionych w ust. 2 pkt 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7) i 9) jest zróżnicowana (od codziennej do miesięcznej oraz okolicznościowej) i zależy od częstotliwości ich napełniania, na co ma wpływ między innymi pora roku i miejsce ich ustawienia. Konieczność wywozu i opróżniania ww. urządzeń służących do gromadzenia odpadów komunalnych wskazywana jest odrębnie przez Zamawiającego pisemnie, telefonicznie lub faksem. 5.Świadczone usługi winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a szczególnie zgodnie ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), Regulaminem utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Nieporęt uchwalonym uchwałą Nr LV/73/06 Rady Gminy Nieporęt z dnia 29 czerwca 2006 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2006 Nr 169, poz. 6627) zmieniona Uchwałą Nr XXIX/104/2008 Rady Gminy Nieporęt z dnia 14 listopada 2008r. zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Nieporęt (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 211, poz. 8447 z 2008r.), Gminnym Planem Gospodarki Odpadami uchwalonym Uchwałą Nr XXXV/20/05 Rady Gminy Nieporęt z dnia 31 marca 2005 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla gminy Nieporęt na lata 2005-2011 zmienionym Uchwałą Nr XXXVI/41/05 Rady Gminy Nieporęt z dnia 28 kwietnia 2005 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla gminy Nieporęt na lata 2005-2011 oraz wojewódzkim planem gospodarki odpadami. 6.Szczegółowe zasady świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ww. ustawy, jeżeli Wykonawca złoży: 1)oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)pozostałe dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ. 4.Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w części XI ust. 1 pkt 1-3, 8 i 9 w odniesieniu do każdego partnera konsorcjum. Warunek wysokości polisy musi być spełniony przez każdego partnera indywidualnie - części XI. ust. 1, pkt 9). Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4) każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS), potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 4)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat; a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 5)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, 6)wykaz sprzętu (kopie dowodów rejestracyjnych wraz z aktualnym dopuszczeniem do ruchu drogowego i badaniami technicznymi) i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, będące w dyspozycji Wykonawcy, 7)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 zł. 10)oświadczenie o ew. powierzeniu części robót podwykonawcom, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 11)oświadczenie o zapoznaniu się z miejscami, na których będą prowadzone prace zgodnie z Zamówieniem Publicznym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą: 1) winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 2)wykonawca składa pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 3. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach