Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 01.07.2019 r. do 30.06.2020 r. - III

Gmina Kondratowice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-150 Prusy, Kondratowice, ul. Nowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 927 681 , fax. 713 926 021
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kondratowice
    Kondratowice, ul. Nowa 1
    57-150 Prusy, woj. dolnośląskie
    tel. 713 927 681, fax. 713 926 021
    REGON: 93193494000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 01.07.2019 r. do 30.06.2020 r. - III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Kondratowice, w tym: 1) odbiór odpadów komunalnych, gromadzonych na terenie nieruchomości, na których powstają odpady komunalne, położonych na terenie Gminy Kondratowice tj.: a) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych (gromadzonych w pojemnikach) w tym popiołu gromadzonego w pojemnikach, w przypadku nieruchomości, na których powstaje popiół. b) zmieszanych resztkowych odpadów komunalnych (pozostałość po selektywnej zbiórce); c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny: (1) w pojemnikach w przypadku zabudowy wielolokalowej i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne; (2) w workach w przypadku zabudowy jednorodzinnej. 2) organizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanego dalej PSZOK), w tym odbierania i transport odpadów komunalnych w nim gromadzonych; 3) organizacja, odbiór, transport i obsługa objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1466 z póź. zm.), zużytych opon samochodów osobowych, motorowerowych, rowerowych i wózków dziecięcych oraz tekstyliów z terenu Gminy Kondratowice, z częstotliwością 2 razy do roku, sprzed nieruchomości; 4) Wyposażenie, przez cały okres obowiązywania umowy na świadczenie usług, wskazanych przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki i worki na odpady komunalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 złotych, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) gwarancja powinna zawierać następujące elementy: d) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: h) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub i) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, j) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. k) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 5. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 10 9588 0004 0000 1111 2000 0030 - Wadium – Znak sprawy: WI.271.5.2019 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnika Wykonawców. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu i na formularzu ofertowym). 7. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 8. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedłoży: - koncesję, zezwolenie lub licencję bądź inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (tj. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Kondratowice) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2 b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - zgodnie z zał. nr 3 * w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z nich. Z dokumentów musi wynikać w jakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. Uwagi do oświadczeń Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 oraz ust. 5 1 i 4 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zmawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody, o których mowa powyżej. Wykonawca zamieszcza w oświadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca dotyczące: braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Z dokumentów musi wynikać: w jakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku o przynależności do tej samej grupy kapitałowej W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 e) dowód wniesienia wadium f) dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych g) dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach