Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2017 r. DO 31.12.2018 r., oraz w zakresie ograniczonym w terminie: 05.05.2017 oraz 02.06.2017r.

Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 55065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 911 580 , fax. 713 911 590
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
    ul. Wrocławska 55
    55065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 713 911 580, fax. 713 911 590
    REGON: 93193503000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI W OKRESIE OD 01.07.2017 r. DO 31.12.2018 r., oraz w zakresie ograniczonym w terminie: 05.05.2017 oraz 02.06.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Jordanów Śląski. W ofercie należy uwzględnić, oprócz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, niżej wymienione obiekty: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej w Jordanowie Śląskim, 2) Urzędu Gminy Jordanów Śląski, 3) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie Śląskim, 4) komunalnej oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim, 5) Firm i Zakładów Pracy (podmioty gospodarcze) działających na terenie Gminy Jordanów Śląski. Zamawiający szacuje, że: - liczba mieszkańców gminy Jordanów Śląski wynosi 3 132 osób, - liczba mieszkańców budynków jednorodzinnych wynosi: ok. 2985 osób, tj. 95,05% wszystkich mieszkańców, - liczba mieszkańców budynków wielorodzinnych wynosi: ok. 147 osób, tj. ok. 4,95% wszystkich mieszkańców, - liczba uczniów oraz nauczycieli wraz z personelem pomocniczym w Publicznej Szkole Podstawowej – ok. 298 osób, - liczba osób zatrudnionych w budynku administracyjnym Urzędu Gminy - 15 osób, - liczba osób zatrudnionych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej - 5 osób, - ilość podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie Gminy Jordanów Śląski - ok. 40. Powyższe dane są jedynie danymi szacunkowymi, które w trakcie realizacji umowy mogą się zmieniać. Zaleca się, aby potencjalny Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. III.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jordanów Śląski oraz ich transport - od wszystkich mieszkańców i z obiektów niezamieszkałych a także z niżej wymienionych obiektów: a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Jordanowie Śląskim, b) Urzędu Gminy Jordanów Śląski, c) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie Śląskim, d) komunalnej oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim, e) Firm i Zakładów Pracy (podmioty gospodarcze) działających na terenie Gminy Jordanów Śląski 2) okres zamówienia: od 01.07.2017 r. do 31.12.2018 r., oraz w zakresie ograniczonym – dodatkowy wywóz tj.: 05.05.2017 oraz 02.06.2017r. ( usługa w tych dniach obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z terenu gminy Jordanów Śląski z wyłączeniem miejscowości Jordanów Śląski) PRZEWIDYWANA ILOŚĆ ODPADÓW KOMUNALNYCH DO ODBIORU OD MIESZKAŃCÓW W OKRESIE TRWANIA ZAMÓWIENIA – 1118,29 Mg. W TYM PRZEWIDYWANA ILOŚĆ ODPADÓW KOMUNALNYCH DO ODBIORU Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH ZNAJDUJĄCYM SIĘ W JORDANOWIE ŚLĄSKIM – 122 Mg. Szczegółowe określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,- PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kobierzycach Oddział Łagiewniki, 16 9575 1014 0030 1774 2000 0030, - w tytule przelewu proszę wpisać: „wadium przetargowe – świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów”. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 21.04.2017 r. do godz. 10.00. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach