Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych -niesegregowanych odpadów z budynków będących w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. 1 Maja 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 747-04-30 , fax. 0-95 747-04-31
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. 1 Maja 19 19
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-95 747-04-30, fax. 0-95 747-04-31
    REGON: 32016900400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych -niesegregowanych odpadów z budynków będących w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres usługi: 1) wywóz nieczystości stałych z kontenerów i pojemników, które dostarcza Wykonawca w na wysypisko, 2) utrzymanie miejsc obok kontenerów i pojemników w należytym stanie technicznym i sanitarnym w dniu wywozu przez co rozumie się zamiecenie i sprzątnięcie resztek śmieci, 3) dezynfekcja kontenerów raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy, 4) wywóz gabarytów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opróżniania pojemników: a) raz w tygodniu na terenie miasta, b) co najmniej dwa razy w miesiącu na terenie wiejskim, 2) wywóz gabarytów raz w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie na swój koszt pojemników do składania odpadów według potrzeb zgodnie ze wskaźnikiem nagromadzenia odpadów. Wykonawca zobowiązuje się w razie potrzeby na wniosek Zamawiającego wstawić we wskazane miejsce dodatkowy pojemnik lub kontener. 4. Środki transportowe, urządzenia, narzędzia, sprzęt zapewnia Wykonawca na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu kontenerów i pojemników. 6. Wykonawca zobowiązuje sie do gotowości w razie wystąpienia nagłej potrzeby wywozu śmieci. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca zobowiazany jest ująć w cenie oferty. 6. Zamawiający nie odpowiada za zniszczenie pojemników. 7. Zamawiający nie odpowiada za zaginięcie pojemników. 8. Miejsca w których mają znajdować się pojemniki wskaże Zamawiający w drodze protokółu zdawczo - odbiorczego. 9. Wykaz budynków, gospodarstw domowych i lokali użytkowych objętych zamówieniem, stanowi zał. Nr 7 a,b,c do SIWZ. 10. Wykaz wymieniony w ust. 9 niniejszego rozdziału może ulec zmianie po zgłoszeniu zmian przez Zamawiającego co najmniej raz na 2 miesiące. W takim przypadku zmiana opłat następuje od 1 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło zgłoszenie. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy musi opracować i przedstawić Zamawiajacemu harmonogram wywozu w rozbiciu na dni tygodnia dla poszczególnych posesji. Powyższy harmonogram będzie załącznikiem do umowy na w/w zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. ) tj. do dnia 23.12.2009r., godz. 9 00. UWAGA! Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 93 8355 0009 0060 2392 2000 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - zał. Nr 1 do SIWZ. Aktualną decyzję organu wykonawczego Gminy w sprawie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej, obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu umowy zamówienia, umowy z przedsiębiorstwem składującym odpady - zał. Nr 5 do SIWZ. 1) Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium w przypadku nie wniesienia w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach