Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. W OKRESIE 48 MIESIĘCY

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska 77
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2014-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. W OKRESIE 48 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dział VI SIWZ 1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki; b) 98393000-4 - Usługi krawieckie; c) 98311000-6 - Usługi odbierania prania; d) 50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w Siedliskach w okresie 48 miesięcy, zgodnie z rodzajem, ilościami i warunkami opisanymi w Załączniku Nr 2 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: 3.1. dokonanie pomiarów pracowników i dostarczenie odpowiedniej odzieży - dostosowanej do warunków środowiskowych panujących w sortowni Zakładu Unieszkodliwiana Odpadów komunalnych w Siedliskach koło Ełku - we właściwych rozmiarach w terminie do 28 dni od daty podpisania umowy tj. do końca lutego 2014 r.; 3.2. zapewnienie odzieży roboczej dla pracowników Zamawiającego, zgodnej z wymogami określonymi w Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy; 3.3. indywidualne dostosowanie i dopasowanie odzieży dla pracowników Zamawiającego zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego; 3.4. indywidualne tzn. personalne, numeryczne i rozmiarowe oznakowanie każdej sztuki odzieży za pomocą kodu identyfikującego oraz za pomocą chipa; 3.5. wykonanie i trwałe umieszczenie na wynajmowanej odzieży LOGO Zamawiającego (powierzchnia logo: małe ok. 30 cm kwadratowych, duże ok. 300 cm kwadratowych), według Katalogu Identyfikacji Wizualnej, przekazanej przez Zamawiającego dla Wykonawcy w formie elektronicznej. 3.6. regularne pranie i czyszczenie odzieży według dostępnych skutecznych technologii według ustalonego harmonogramu; 3.7. dokonywanie przygotowania do prania odzieży tj. odwijanie rękawów (ukośnik) nogawek i przewracanie odzieży na odpowiednią stronę; 3.8. cotygodniowe odbieranie odzieży brudnej i dostarczanie odzieży czystej do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach koło Ełku (do magazynu Zamawiającego) na koszt Wykonawcy - transport w ustalonym i stałym dniu tygodnia; 3.9. dokonywanie wszelkiego rodzaju przeróbek krawieckich na koszt Wykonawcy; 3.10. dokonywanie napraw uszkodzonej odzieży na koszt Wykonawcy; 3.11. dokonywanie, przez cały okres trwania umowy, dostaw odzieży zamiennej o takich samych parametrach techniczno-jakościowych, w razie jej: naturalnego zużycia, zagubienia z winy Wykonawcy lub zniszczenia z winy Wykonawcy powodującego, że odzież nie będzie nadawała się do naprawy. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dana odzież nie nadaje się do dalszego użytkowania, z uwagi na naturalne zużycie, zostanie sporządzony i podpisany przez obie strony protokół zużycia danej sztuki odzieży potwierdzający, iż dana odzież utraciła właściwości umożliwiające jej dalsze użytkowanie. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany danej sztuki odzieży ze zużytej naturalnie na nową. Wymiana musi nastąpić w terminie do 14 dni od dnia przekazania decyzji Zamawiającego dla Wykonawcy. 3.12. dokonywanie przeznakowania indywidualnego odzieży lub oznakowania LOGO Zamawiającego; 3.13. dokonywanie wymiany kodu identyfikującego lub chipa na skutek zniszczenia; 3.14. wymienianie odzieży w przypadku rotacji pracowników; 3.15. dostarczanie odzieży w rozmiarach specjalnych; 3.16. dostosowanie ilości odzieży w obrocie do fluktuacji kadr Zamawiającego; 3.17. prowadzenie systemu kontroli obiegu odzieży; 3.18. generowanie elektronicznej informacji o obiegu odzieży i dostarczanie jej w formie pisemnej, wraz z fakturą VAT, za wynajem i serwis odzieży; 3.19. opracowywanie specjalnych raportów zgodnie z zaleceniami i potrzebami Zamawiającego; 3.20. sprawowanie stałej opieki nad prawidłową realizacją umowy przez wyznaczonego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Usługa wynajmu i serwisu obejmuje: 4.1. zestaw całoroczny - od stycznia do grudnia: a) spodnie typu ogrodniczki; b) bluza; c) koszula flanelowa; 4.2. uzupełnienie zimowe - od 01 października do 30 kwietnia: a) kurtka ocieplana. 5. Wynajmowana i dostarczana odzież robocza musi spełniać warunki opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Miejscem dostaw serwisowanej odzieży jest siedziba Zamawiającego tj. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych - Siedliska 77, 19-300 Ełk. 7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny ze złożoną przez Wykonawcę ofertą. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany rzeczywistej ilości wynajmowanej odzieży roboczej. Zmiana wynikać będzie z ilości użytkowników odzieży. Zmiana zapotrzebowania na odzież będzie możliwa w przedziale + lub - 20 procent szacowanej ilości użytkowników, określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9. Rzeczywista ilość wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 10. W przypadku zmiany stanu użytkowników odzieży u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach (fakturach). 11. Wartość odtworzeniowa jednej sztuki danego asortymentu została określona przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 12. Po zrealizowaniu umowy przedmiot umowy staje się własnością Zamawiającego, z uwagi na pełną jego amortyzację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dział XXIV SIWZ Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=83395
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach