Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonywania publicznego transportu zbiorowego osób na rzecz Gminy Nadarzyn, za częściową odpłatnością Gminy Nadarzyn na terenie Gminy Nadarzyn, Gminy Brwinów i Gminy Michałowice

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, Mszczonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 298 185 , fax. 227 298 175
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    Mszczonowska 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 298 185, fax. 227 298 175
    REGON: 13269195000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wykonywania publicznego transportu zbiorowego osób na rzecz Gminy Nadarzyn, za częściową odpłatnością Gminy Nadarzyn na terenie Gminy Nadarzyn, Gminy Brwinów i Gminy Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi lokalnego transportu zbiorowego w zakresie przewozu osób, stanowiące połączenie Gminy Nadarzyn z m. Pruszków, w następującym zakresie: 1) 22 km/1 kurs - 12 kursów dziennie (Pruszków) – Trasa na terenie Gminy Nadarzyn, Gminy Brwinów i Gminy Michałowice 15,2 km; 2) 11,4 km/1 kurs – 5 kursów dziennie (Walendów) – Trasa na terenie Gminy Nadarzyn 11,4 km. Usługi świadczone będą na trasie: 1) w kierunku Nadarzyn - Pruszków: a) Nadarzyn P&R, b) Nadarzyn (Pl. Poniatowskiego) – Pl. Poniatowskiego 01, c) Nadarzyn – Pruszkowska 02, d) Nadarzyn (ul. Pruszkowska) – Lipowa, e) Strzeniówka (ul. Pruszkowska) – Jodłowa, f) Kanie (ul. Pruszkowska), g) Granica (ul. Główna)- Szkoła, h) Nowa Wieś (ul. Główna) – WKD, i) Nowa Wieś (ul. Główna) – OSP, j) Pruszków (Os. Staszica) – Jasna 01, k) Pruszków (Os. Staszica) – Działkowa, l) Pruszków Pułaskiego 02, m) Pruszków Moniuszki 01 (NŻ), n) Pruszków Pałacyk Sokoła (NŻ), o) Pruszków (ul. Sienkiewicza) – PKP; 2) w kierunku Pruszków - Nadarzyn: a) Pruszków (ul. Sienkiewicza) – PKP, b) Pruszków - Urząd Skarbowy 2, c) Pruszków – rondo ks. J. Popiełuszki 01, d) Pruszków (Os. Staszica) – Jasna 02, e) Pruszków (Os. Staszica) – Działkowa, f) Nowa Wieś (ul. Główna) – OSP, g) Nowa Wieś (ul. Główna) – WKD, h) Nowa Wieś (ul. Główna) – Szkoła, i) Kanie (ul. Pruszkowska), j) Strzeniówka (ul. Pruszkowska) – Jodłowa, k) Nadarzyn (ul. Pruszkowska) – Lipowa, l) Nadarzyn – Pruszkowska 01, m) Nadarzyn (ul. Mszczonowska) – Kościuszki 01, n) Nadarzyn P & R; 3) w kierunku Nadarzyn - Walendów: a) Nadarzyn P & R b) Nadarzyn (Pl. Poniatowskiego) – Pl. Poniatowskiego 01, c) Kajetany (ul. Rolna), d) Walendów (Nad Utratą) e) Walendów 1 (osiedle), f) Walendów; 4) w kierunku Walendów - Nadarzyn: a) Walendów, b) Walendów 1 (osiedle), c) Kajetany (ul. Brzozowa), d) Kajetany (ul. Rolna), e) Nadarzyn (Pl. Poniatowskiego) – Pl. Poniatowskiego 01, f) Nadarzyn P & R. 2. Założenia do rozkładów jazdy, przebieg trasy i wykaz przystanków, określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. Uzyskane przez wybranego Wykonawcę zezwolenie na prowadzenie regularnych przewozów będzie stanowiło załącznik do Umowy. Wykonawca najpóźniej do dnia 2 stycznia 2021 r. przedłoży Zamawiającemu kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zezwolenia na prowadzenie regularnych przewozów. 3. W autobusach obsługujących trasę określoną w ust.1, zapewniona będzie możliwość zakupu biletów jednorazowych normalnych, ulgowych 1) Ulgi, opłaty dodatkowe i manipulacyjne oraz zwolnienia z opłat zgodnie z Uchwałą Nr XXX/323/2013 z dnia 27.02.2013 r. Rady Gminy Nadarzyn w sprawie sposobu ustalenia wysokości opłaty dodatkowej i manipulacyjnej w komunikacji gminnej oraz Zarządzeniem nr 126/2019 Wójta Gminy Nadarzyn z dnia 14 listopada 2019 r. sprawie organizacji publicznego transportu zbiorowego osób na rzecz Gminy Nadarzyn (załącznik nr 8, nr 9 i do SIWZ); 2) Wpływy z biletów stanowić będą przychód Zamawiającego; 3) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania kontroli biletów nie rzadziej niż raz w miesiącu Urządzenie do odczytu ważności biletów ZTM zapewnia Wykonawca. Wpływy z tytułu egzekucji i windykacji jazdy bez ważnego biletu będą stanowić przychód Wykonawcy. 4. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług : 1) usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Środki transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022); 2) usługi przewozowe muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu zgodnie z prawem polskim, posiadającymi aktualne badania techniczne; 3) dla realizacji zadania niezbędne dysponowanie co najmniej 2 autobusami; 4) autobusy min. 45 osobowe nie starsze niż z 2015 roku; 5) minimum 75% kursów wykonywanych przez pojazdy niskopodłogowe lub częściowo niskopodłogowe – kursy te mają być oznaczone na rozkładzie jazdy. Autobus częściowo niskopodłogowy musi posiadać minimum jedne drzwi podwójne bez stopnia poprzecznego, powierzchnia niskiej podłogi – minimum 15%. Wysokość części niskopodłogowej nie wyżej jak 35cm nad poziomem jezdni; 6) podłoga z materiału antypoślizgowego; 7) realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów, którymi będą przewożeni pasażerowie, od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej. 6. Wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii. 7. Przewóz osób zgodny z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140, z 2020 r. 875, 1087); 8. Zamawiający ustala wszystkie przystanki na trasach przejazdów, oraz zastrzega sobie możliwość zmiany przystanków na trasie oraz zmiany godzin kursowania (podane w załączniku nr 7 godziny kursowania mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). 9. Zamawiający finansuje linie tylko na terenie Gminy Nadarzyn na terenie Gminy Brwinów oraz Gminy Michałowice. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. kierowanie autobusami. 1) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niżej wymienione dowody dotyczące zatrudnienia min. 2 osób: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty; 2) Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp.), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w pkt. 1), b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO); 4) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę; 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w ust. 10 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy; 6) Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 10 pkt 1) - 5) Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 250,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową; 7) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w ust. 10 zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 10 pkt 1)-5), a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 11. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach