Przetargi.pl
"Świadczenie usług w zakresie wyjazdów okazjonalnych dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie Gminy Bedlno, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno oraz ich opiekunów realizowanych w celach kulturalno - oświatowych, sportowych oraz promocyjnych a także w ramach programu pn.: "Edukacja ekologiczna w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2016/2017" pn.:"Myślę, poszukuję, promuję, racjonalnie wykorzystuję - edukacja ekologiczna w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie".

Gmina Bedlno ogłasza przetarg

  • Adres: 99311 Bedlno, Bedlno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2821420, 2821770, 2821771 , fax. 24 282 17 50
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bedlno
    Bedlno 24
    99311 Bedlno, woj. łódzkie
    tel. 24 2821420, 2821770, 2821771, fax. 24 282 17 50
    REGON: 61101554300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usług w zakresie wyjazdów okazjonalnych dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie Gminy Bedlno, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno oraz ich opiekunów realizowanych w celach kulturalno - oświatowych, sportowych oraz promocyjnych a także w ramach programu pn.: "Edukacja ekologiczna w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2016/2017" pn.:"Myślę, poszukuję, promuję, racjonalnie wykorzystuję - edukacja ekologiczna w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. "Świadczenie usług w zakresie wyjazdów okazjonalnych dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie Gminy Bedlno , dla których organem prowadzącym jest Gmina Bedlno oraz ich opiekunów realizowanych w celach kulturalno - oświatowych, sportowych oraz promocyjnych a także w ramach program pn.: "Edukacja ekologiczna w szkołach i przedszkolach w roku szkolnym 2016/2017" pn.:"Myślę, poszukuję, promuję, racjonalnie wykorzystuję - edukacja ekologiczna w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie". W ramach zamówienia wyjazdy realizowane będą z miejsca siedziby szkoły - będącej organizatorem wyjazdu do miejsca docelowego w okresie obowiązywania umowy. Wyjazdy do miejsca docelowego będą się odbywały każdorazowo na podstawie: 1)Pisemnego zgłoszenia dyrektora szkoły o potrzebie zorganizowania wyjazdu skierowanego do Zamawiającego( na co najmniej 7 dni przed wyjazdem) wraz z podaniem: a) planowanego miejsca docelowego wyjazdu, b)terminu wyjazdu i czasu trwania wyjazdu, c) liczby dzieci i liczby opiekunów ( imienna lista wraz z numerem PESEL i adresem zamieszkania) 2) Po weryfikacji zgłoszenia Zamawiający pisemne poinformuje Wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną datą wyjazdu o: a) planowanym miejscu docelowym wyjazdu, b)terminie wyjazdu i czasu trwania wyjazdu, c) liczbie dzieci i liczbie opiekunów ( imienna lista wraz z numerem PESEL i adresem zamieszkania) Wykonawca zapewnia pojazd wraz z kierowcą posiadającym pełne kwalifikacje i uprawnienia do przewozu osób który, pozostaje w dyspozycji Organizatora i Zamawiającego przez cały okres wyjazdu. Prognozowana ilość wyjazdów - 14sztuk , do miejsc wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ . Liczba ta może ulec zmianie w przypadku konieczności zorganizowania dodatkowych wyjazdów. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobligowany jest do ubezpieczenia autobusów i pasażerów od wszelkich szkód i wypadków ( zdarzeń) powstałych podczas przewozu i w związku z tym przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych, w tym do dokonywania wszelkich napraw. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ – Projekt Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ust.1 ustawy Pzp. Pojazdy świadczące usługę winny spełniać warunki techniczne, w tym wymagane prawem licencje i pozwolenia oraz badania techniczne pojazdów i posiadać wyposażenie dla zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa przewożonym uczniom. Dla prawidłowości realizacji usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania przez Wykonawcę usługi wraz z kontrolą pojazdu , wymagań technicznych oraz ciągłości badań technicznych. W przypadku awarii lub wypadku pojazdu - autobusu na trasie, choroby kierowcy lub innych nieprzewidzianych okoliczności związanych z przewozami Wykonawca na własny koszt organizuje dowóz zastępczy, tak by nie powodować opóźnień wyjazdu w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i wygodę dzieci, a o zakłóceniach powiadamia Zamawiającego, a w razie potrzeby (awarii, wypadku) także jednostki Policji i Pogotowia Ratunkowego. W razie awarii na trasie Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazd zastępczy w czasie możliwie jak najkrótszym . W przypadku spadku temperatury na dworze poniżej 5º C Wykonawca zobowiązuje się do ogrzewania autobusu w czasie przewożenia dzieci. Zastępczy środek transportu musi spełniać warunki SIWZ i zapisy umowy w taki sposób, jak podstawowy środek transportu - autobus. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu lub kierowcy w sytuacji określonej wyżej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi, a kosztami obciąży Wykonawcę . Rozliczenie będzie następowało na podstawie faktycznego przejazdu (każdego przejechanego kilometra) . W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewni dojazd pojazdu wraz z kierowcą do miejsca wyjazdu, którym nie obciąża Zamawiającego ( Wykonawca nie dolicza do ilości wykonanych kilometrów przy przewozach dojazdu do miejsca wyjazdu określonego przez Zamawiającego). Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach