Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie do dnia 31 grudnia 2020 r. z prawem opcji – 4 zadania częściowe.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-068 Opole, 1-go Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (77) 400-09-41, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu
    1-go Maja 6
    45-068 Opole, woj. opolskie
    tel. (77) 400-09-41, , fax. -
    REGON: 36784953800113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie do dnia 31 grudnia 2020 r. z prawem opcji – 4 zadania częściowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie do dnia 31 grudnia 2020 r. z prawem opcji – 4 zadania częściowe. 3.3 Zamówienie zostało podzielone na 4 części zamówienia, tj.: 1) Zadanie częściowe nr 1: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: BRZESKI I NYSKI, (REJON 1OP), 2) Zadanie częściowe nr 2: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI, PRUDNICKI, KRAPKOWICKI, GŁUBCZYCKI (REJON 2OP), 3) Zadanie częściowe nr 3: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OLESKI, KLUCZBORSKI, NAMYSŁOWSKI (REJON 3OP), 4) Zadanie częściowe nr 4: wyceny nieruchomości zlecanych na podstawie zleceń na terenie powiatów: OPOLSKI, M.OPOLE, STRZELECKI (REJON 4OP), 1) Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wyceny zwanej dalej wycenę pierwotną oraz opcję jej ponownego wykonania. Opcję ponownego wykonania wyceny należy rozumieć jako prawo Zamawiającego, ale nie obowiązek, do zlecenia ponownego wykonania wyceny/operatu szacunkowego. 2) Wykonawca wykona wycenę pierwotną oraz gwarantuje Zamawiającemu jej ponowne wykonanie, zgodnie z warunkami opisanymi w pkt. 4) i 5). 3) Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek roszczenia ani odszkodowania z tego tytułu. 4) W przypadku kiedy operat szacunkowy, wg oceny Zamawiającego, będzie wymagał potwierdzenia aktualności w trybie art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i § 58 rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, bądź sporządzenia ponownego operatu, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania analizy rynku nieruchomości i sprawdzenia istotnych czynników mających wpływ na określenie wartości. 5) Po przeprowadzeniu analizy o której mowa powyżej Wykonawca sporządza a) klauzulę o aktualności, za którą przysługiwać będzie wykonawcy wynagrodzenie brutto w wysokości 10% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotny operat bądź b) nowy operat szacunkowy, z nową datą, z uwzględnieniem zmian wynikających z analizy, o której mowa w pkt 4), za który przysługiwać będzie wykonawcy wynagrodzenie brutto w wysokości 35% wynagrodzenia brutto otrzymanego za pierwotny operat. 3.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia może nie być zrealizowana. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość nieruchomości, które zostały wyznaczone do sporządzenia wyceny pierwotnej mogą być nie wykorzystane przy realizacji zamówienia. Wykonawcy, z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze. 3.6. Wykonawca będzie rozpoczynać prace na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego, określających w szczególności: rodzaj nieruchomości, termin wykonania, cel, wynagrodzenie, ilość wycenianych nieruchomości, z zastrzeżeniem, że: 1) zlecenia będą wystawiane przez Zamawiającego z częstotliwością jedno nie częściej niż co 3 dni, 2) zlecenie nie może być wystawione na więcej niż 10 nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zw. z art. 22a ust. 2 wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 6 do siwz) – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale VI ust. 6.1. pkt 3) siwz. Załącznik nr 6 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania, która ma pomóc Wykonawcy w wypełnieniu przesłanek o których mowa w ust. 6.1. pkt .3) rozdziału VI siwz. 1) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. III.5.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach