Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 3733910, 3733921 , fax. 0-32 2711553
- Data zamieszczenia: 2012-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Pl. Warszawski 10 10
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 0-32 3733910, 3733921, fax. 0-32 2711553
REGON: 27209169300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.zabrze.pl / www.zbm-tbs.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na posesjach nieruchomości będących w zarządzie - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego - zgodnie z wykazem nieruchomości (budynki pohutnicze) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Utrzymanie porządku i czystości w budynkach obejmuje: 1. Codzienne kontrolowanie budynków i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe itp. 2. Czynności okresowe: a) 2 razy w tygodniu zamiatanie klatek, b) 2 razy w miesiącu mycie klatek schodowych (lub częściej w uzasadnionych przez zleceniodawcę przypadkach) c) 1 raz na kwartał mycie okien na klatkach schodowych, balustrad, mycie drzwi, skrzynek listowych i skrzynek licznikowych, urządzenia domofonowego, oraz zamiatanie korytarzy piwnicznych i strychów. d) 1 raz na pół roku mycie lamperii i okien strychowych. Koszty zakupu środków niezbędnych do wykonania ww. czynności obciążają Wykonawcę. 3. Niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości. 4. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest w ilości 1m2 zgodnej z ulotką i zaleceniami producenta środków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. Koszty zakupu tych środków obciążają Wykonawcę. 5. Przygotowanie do wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. 6. W okresie zimowym usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z dachów. W przypadku użycia sprzętu specjalistycznego koszty najmu sprzętu obciążają Zamawiającego po wcześniejszym zatwierdzeniu ceny pracy sprzętu. 7. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków. 8. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości. 9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli. 10. Wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania. 11. Skuteczne doręczanie najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych korespondencji - w terminie do 7 dni od daty przejęcia dokumentów od Zamawiającego. 12. Wymiana przepalonych i uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w budynkach. Koszty zakupu żarówek obciążają Wykonawcę. 13. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego. 2. Utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych - posesjach - chodnikach, parkingach, terenach zielonych, podwórzach obejmuje: 1. Codzienne kontrolowanie terenu i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie zbieranie) odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników trawników, opasek ochronnych, placów zabaw, jezdni itp., które znajdują się w granicach działki oraz placyków gospodarczych. 2. Wywóz własnym transportem i na koszt Wykonawcy odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na śmieci (tz. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi). 3. Sprzątanie w okresie zimy tj.: a) Usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego z chodników, dojść do budynku, śmietnika, ulic osiedlowych i dojazdowych, parkingów osiedlowych, oczyszczaniu pokryw studzienek telefonicznych i kanalizacyjnych. Czynności te powinny być wykonane na bieżąco według potrzeb. b) W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia systematyczne usuwanie śniegu i lodu na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów, c) W przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie materiałem szorstkim w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. Zakup materiału szorstkiego należy do obowiązku Wykonawcy. 4. Sprzątanie - konserwacja terenów zielonych poprzez grabienie, przekopywanie zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń, sianie trawy i jej koszenie - co najmniej 3 razy w roku w okresie maj - październik (I koszenie do 31 maja, II koszenie do 31 lipca, III koszenie do 30 września), przycinanie żywopłotów i krzewów, ciecia pielęgnacyjne (niezwłoczny wywóz gałęzi) - co najmniej 2 razy w roku w okresie maj - wrzesień. Koszty zakupu nasion trawy i wody obciążają Wykonawcę. 5. 2 razy w roku w terminie od 30 kwietnia do 30 września wymiana piasku w piaskownicach. 6. Dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonania zadań wynikających z przejętych obowiązków. 7. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości. 8. Zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew owocowych 9. Udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń zgodnych z umową wynikających z tych kontroli. 10. Usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody i wiedzy Zamawiającego. Wykaz poszczególnych nieruchomości wraz z danymi informacyjnymi o poszczególnych nieruchomościach zawiera załącznik nr 8 - wykaz nieruchomości. Powierzchnia użytkowa 48 584,52m2. Powierzchnia działek 105 452,00m2. Informujemy, że podane powierzchnie w budynkach są to powierzchnie użytkowe lokali mieszkalnych i użytkowych. Natomiast podane powierzchnie (zewnętrzne) działek są to powierzchnie całych działek (łącznie z powierzchnią zabudowy). Powierzchnie te podano w celach informacyjnych, do zobrazowania wielkości poszczególnych nieruchomości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.zabrze.pl / www.zbm-tbs.zabrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynkach biurowych i magazynowych oraz w pomieszczeniach socjalnych hal produkcyjnych Instytutu Metali Nieżelaznych w okresie: sierpień 2016r. - do lipiec 2019r.
Dodano: 2016-06-24 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz przylegających terenach zewnętrznych
Dodano: 2016-05-09 - Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji
Dodano: 2016-05-05 - Przetarg nieograniczony na zabezpieczenie podłóg typu Tarkett ( np. Megalit, Emitent ) i inne oraz czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego, przez okres 3 lat w pomieszczeniach Katowickiego Centrum Onkologii KCO PN 24 2016
Dodano: 2016-04-29 - Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz terenów przynależnych do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych w obszarach działania Oddziałów Eksploatacji
Dodano: 2016-04-14 - wykonywanie usług w zasobach TBS polegających na utrzymaniu czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych oraz przyległych terenach zielonych, usług koszenia trawy i przycinania żywopłotów, usługi zakupu i wymiany żarówek; zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności
Dodano: 2016-04-12 - Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Żorach z siedzibą w Żorach oraz usługa pracownika gospodarczego realizującego zadania w budynku i posesji siedziby Zamawiającego
Dodano: 2016-01-22 - Usługi sprzątania obiektu Centrum Nowych Technologii. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/42/EO
Dodano: 2015-12-18 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i biurowych szpitala w Pilchowicach , nr spr. 18/ZP/2015
Dodano: 2015-12-03 - Usługa sprzątania nieruchomości Żeliwna 38 w Katowicach
Dodano: 2015-12-02