Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39 39
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
REGON: 00052897100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania i konserwacji sieci kanalizacji burzowej na terenie miasta i gminy Sztum, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie prac związanych z należytym utrzymaniem, bieżącą konserwacją i eksploatacją urządzeń i kolektorów sieci kanalizacji burzowej będących własnością Miasta i Gminy Sztum. Utrzymanie i konserwacja urządzeń i kolektorów polega na: - czyszczeniu wpustów ulicznych - w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż 4 razy w roku, - czyszczeniu sieci burzowej minimum 1/2 jej długości co najmniej jeden raz w każdym roku - remoncie studzienek rewizyjnych - 8 szt. w ciągu jednego kwartału, zakres remontu obejmuje : wymianę 1 kręgu betonowego, wymianę płyty nastudziennej i włazu typu ciężkiego oraz wykonanie nowej kiniety, - uzupełnienie ubytków uzbrojenia sieci /wpusty , włazy/ średnio 2 pokrywy nastudzienne ciężkie i 4 kraty wpustowe w kwartale oraz remont bieżący sieci kanalizacji burzowej , głównie odcinki przy studzienkach. Usuwanie nagłych awarii powstałych na sieci w czasie 30 minut od chwili powiadomienia o awarii. Szczegółowy zakres, długości sieci i ilość urządzeń na sieci ( kraty i studnie) wskazano w załączniku Nr 1 do siwz : Wykaz sieci kanalizacji burzowej będącej przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres działalności wykonawcy obejmuje m.in. świadczenie usług w zakresie konserwacji i remontów sieci kanalizacyjnych; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - dysponujący urządzeniami do ciśnieniowego czyszczenia sieci ; - dysponujący co najmniej 2 brygadami pracowników do realizacji zamówienia i co najmniej 1 osobą z uprawnieniami w zakresie budowy lub nadzoru nad robotami na sieci wod.kan. - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę podobną rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia . Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna usługi czyszczenia sieci burzowych , sieci kanalizacyjnych długości co najmniej 5.000mb. Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Projekt umowy A.4) Inne dokumenty B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. C.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj . kopię uprawnień osoby , która nadzorować będzie wykonywanie usług. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B , D, E dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztum.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Czyszczenie i remont kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Ustka w 2016 roku
Dodano: 2016-03-10 - Utrzymanie kanalizacji na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gd.
Dodano: 2015-09-14 - Czyszczenie i inspekcja TV kanalizacji deszczowej usytuowanej w ciągu dróg powiatowych na terenie miasta Wejherowa
Dodano: 2015-08-19 - Czyszczenie i inspekcja TV kanalizacji deszczowej usytuowanej w ciągu dróg powiatowych na terenie miasta Wejherowa
Dodano: 2015-07-15 - Remont i czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ustka w 2015 roku
Dodano: 2015-05-22 - Utrzymanie i konserwacja sieci kanalizacji burzowej na terenie miasta i gminy Sztum
Dodano: 2014-12-16 - Utrzymanie kanalizacji na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gd
Dodano: 2014-09-22 - Oczyszczenie urządzeń odwadniających na terenie miasta Pruszcz Gdański, w okresie do 30.09.2014 r.
Dodano: 2014-05-22 - Eksploatacja,czyszczenie i monitoring sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Rumia wraz z przykanalikami, wpustami, studniami i separatorami w 2014 roku.
Dodano: 2014-03-12 - Utrzymanie kanalizacji na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gd
Dodano: 2013-09-12