Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Szosa Zambrowska 1/27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 156 949 , fax. 862 156 950
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    Szosa Zambrowska 1/27
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 156 949, fax. 862 156 950
    REGON: 45066562700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń o łącznej powierzchni 3.605,82 m² w obiektach: 1) pomieszczenia: administracja Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 2) pomieszczenia Zespołów Gabinetów Lekarzy Rodzinnych /ZGLR/ : - ZGLR nr 1 – Łomża, ul. Polowa 53 - ZGLR nr 2 – Łomża, ul. Kolegialna 1 - ZGLR nr 3 – Łomża, ul. Wyszyńskiego 10 - ZGLR nr 4 – Łomża, ul. Piłsudskiego 11a 3) pomieszczenia Gabinetów Lekarzy Rodzinnych /GLR/: - GLR Filia w Rogienicach Wielkich, ul. Długa 18 - GLR Filia w Piątnicy, ul. Czarnocka 14, - GLR Filia w Przytułach, ul. Supska 7, - GLR Filia w Jedwabnem, ul. Łomżyńska 21, - GLR Filia w Wiźnie, ul. Plac Kapitana Raginisa 31 - GLR Filia w Drozdowie, ul. Główna 36, - GLR Filia w Olszynach, ul. Krótka 1 - GLR Filia w Miastkowie, ul. Długa 1, - GLR Filia w Nowogrodzie, ul. Miastkowska 5 GLR Filia w Śniadowie, ul. Kolejowa 13 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych zabiegów sanitarno – higienicznych pomieszczeń w obiektach wymienionych w pkt 1 ppkt 1-3 powyżej polegających na utrzymaniu czystości, dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, zgodnie z wymogami norm sanitarno – epidemiologicznych, zgodnie z częstotliwością i normami szczegółowo opisanych w załączniku nr 7. Ponadto w odniesieniu do obiektów: ZGLR nr 2 – Łomża, ul. Kolegialna 1, GLR Filia w Nowogrodzie, GLR Filia w Jedwabnem, GLR Filia w Wiźnie, niniejsze zamówienie obejmuje również utrzymanie czystości, tj. zbieranie drobnych śmieci i odpadów stałych, na terenie przynależnym do tych obiektów oraz zamiatanie, oczyszczanie z lodu i śniegu, posypywanie piaskiem /solą/ dojść do budynku i ciągów komunikacyjnych (usuwanie śliskości zimowej), grabienie liści oraz zbieranie nieczystości stałych na terenie przyległym do tych obiektów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz i opis pomieszczeń objętych zamówieniem oraz normy, częstotliwość i zakres czynności w zakresie utrzymania czystości zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca odpowiada za przeszkolenie swoich pracowników w zakresie BHP i przepisów przeciwpożarowych. 4. Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy pomocy własnych środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych. 5. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie obiektów objętych usługą sprzątania, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności związane bezpośrednio ze świadczeniem usług utrzymania czystości w obiektach objętych zamówieniem (personel sprzątający).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo*, 3) zobowiązanie, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy* * jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach