Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69200 Sulęcin, ul. Lipowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
ul. Lipowa 18
69200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
REGON: 52617900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2018. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakres prac obejmuje: usługę oczyszczania ulic i chodników położonych wzdłuż terenów gminnych, dróg gminnych, parkingów, parków, alejek parkowych, przystanków autobusowych oraz terenów gminnych według wykazu i częstotliwości określonej w załączniku do umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się zamiatać mechanicznie i ręcznie ulice, chodniki, parkingi, itp. wyszczególnione w załączniku do umowy z częstotliwością podaną także w tym załączniku. Zamiatanie mechaniczne dotyczy ulic o nawierzchni utwardzonej (asfalt, beton, kostka brukowa, polbrukowa i bruk) posiadających krawężniki. 3. Wykonanie porządków polegających na oczyszczaniu powierzchni i części przykrawężnikowej jezdni, placów, parkingów i chodników oraz zbieraniu papierów w parkach i miejscach wskazanych, zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg i chodników gminnych oraz alejek parkowych polegających na zgarnięciu śniegu, błota, zwalczaniu gołoledzi przez posypywanie materiałem uszorstniającym winna odbywać się jak w załączniku do umowy. Zbieranie skutego lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości z przyległych chodników wzdłuż nieruchomości w pasie dróg gminnych. Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta. Wywożenia odpadów z koszy do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Długoszynie oraz zakup i wymiana uszkodzonych koszy ulicznych oraz wkładów. Wykonawca powinien przeprowadzać drobne naprawy i remonty koszy ulicznych oraz mycie i dezynfekcje minimum raz na pół roku. Opróżnianie koszy winno odbywać się minimum dwa razy w tygodniu. 4. Sprzątanie przystanków autobusowych położonych w terenach wiejskich dwa razy w miesiącu oraz sprzątanie raz w tygodniu przystanków położonych przy ulicach Młynarskiej, Okopowej, 3-go Maja i przy sklepie Mila w Sulęcinie wraz z opróżnianiem koszy na wszystkich przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Sulęcin z częstotliwością jak w załączniku do umowy. 5. Wywóz wszystkich odpadów zebranych w workach i luzem z terenu miasta pozostałych po porządkowaniu gminnych terenów, z terenów przy garażach oraz po utrzymaniu zieleni w Sulęcinie w workach i luzem (trawa z koszenia, zielsko z plewienia, liście, gałęzie z pielęgnacji oraz z wycinki drzew, itp.) do 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez pracownika Urzędu. Ilość odpadów dodatkowych do wywozu nie przekroczy 500 m3 w ciągu trwania umowy. 6. Wywóz liści z terenu parków miejskich w Sulęcinie (w workach lub zgrabionych na sterty) do 7 dni od dnia zgłoszenia potrzeby ich wywozu. 7. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie sulęcińskich wsi w ilości około 100 szt. z częstotliwością co 2 tygodnie, zgodnie z załącznikiem do umowy . 8. Sprzątanie gminnych placów zabaw zgodnie z załącznikiem do umowy. Zamówienie należy zrealizować od 01.02.2018 r. do 31.12.2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta, 2. pełnomocnictwo -jeśli dotyczy 3. oświadczenie o grupie kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Wschowa
Dodano: 2024-02-21 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
Dodano: 2023-12-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Zimowe utrzymanie dróg oraz ciągów pieszych w pasie drogowym, wzdłuż zieleńców, alejek na zieleńcach oraz ścieżek pieszo-rowerowych na terenie gminy Międzyrzecz od dn. 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-08 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Deszczno w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-10-13