Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2018.

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres wykonywanych prac obejmuje: A. Usługę oczyszczania ulic i chodników położonych wzdłuż terenów gminnych, dróg gminnych, parkingów, parków, alejek parkowych, przystanków autobusowych oraz terenów gminnych według wykazu i częstotliwości określonej w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. B. Zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, parkingów, itp. wyszczególnionych w załączniku nr 8 z częstotliwością podaną także w tym załączniku. Zamiatanie mechaniczne dotyczy ulic o nawierzchni utwardzonej (asfalt, beton, kostka brukowa, polbrukowa i bruk) posiadających krawężniki. C. Wykonanie porządków polegających na oczyszczaniu powierzchni i części przykrawężnikowej jezdni, placów, parkingów i chodników (wraz z chemicznym usuwaniem chwastów) oraz zbieraniu odpadów w parkach i pasach drogowych jak w załączniku nr 8, zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg i chodników gminnych oraz alejek parkowych polegających na zgarnięciu śniegu, błota, zwalczaniu gołoledzi przez posypywanie materiałem uszorstniającym winna odbywać się jak w załączniku nr 8. Zbieranie skutego lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości z przyległych chodników wzdłuż nieruchomości w pasie dróg gminnych. Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta. Wywożenia odpadów z koszy do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Długoszynie wymiana uszkodzonych wkładów. W razie konieczności wykonawca powinien przeprowadzać drobne naprawy i remonty koszy ulicznych oraz mycie i dezynfekcje minimum raz w roku. Opróżnianie koszy winno odbywać się minimum raz w tygodniu. W przypadku przepełniania się koszy ulicznych należy zwiększyć ich częstotliwość opróżniania. D. Sprzątanie przystanków autobusowych położonych w terenach wiejskich dwa razy w miesiącu oraz sprzątanie raz w tygodniu przystanków położonych przy ulicach Młynarskiej, 3-go Maja, Okopowej i przy sklepie Mila w Sulęcinie wraz z opróżnianiem koszy na wszystkich przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Sulęcin z częstotliwością jak sprzątanie określone w załączniku nr 8. Sprzątanie przystanków polega na zmiataniu powierzchni utwardzonych, zbieraniu odpadów w oraz dookoła przystanków, usuwanie zielska z terenów utwardzonych i wykaszanie zieleni minimum 5 metrów dookoła wiat czy słupków. E. Wywóz wszystkich odpadów zebranych w workach i luzem z terenu miasta pozostałych po porządkowaniu gminnych terenów, z terenów przy garażach oraz po utrzymaniu zieleni w Sulęcinie w workach i luzem (trawa z koszenia, zielsko z plewienia, liście, gałęzie z pielęgnacji oraz z wycinki drzew, itp.) do 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez pracownika Urzędu. Ilość odpadów dodatkowych do wywozu nie przekroczy 500 m3 w ciągu trwania umowy. F. Wywóz liści z terenu parków miejskich w Sulęcinie (zgrabionych na sterty lub w workach) do 7 dni od dnia zgłoszenia potrzeby ich wywozu. G. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie wsi gminy Sulęcin w ilości do 100 szt. z częstotliwością co 2 tygodnie. H. Sprzątanie gminnych placów zabaw jak w załączniku nr 8. Szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość ich wykonywania znajduje się w załączniku nr 8 wykaz ulic i chodników, stanowiących integralną część do specyfikacji istotnych warunków zamówień. Zamówienie należy realizować od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta, 2. pełnomocnictwo -jeśl;i dotyczy 3. oświadczenie o grupie kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach