Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, HIGIENY, PORZĄDKU W POMIESZCZENIACH, UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO USŁUG POMOCOWYCH PRZY PACJENCIE

Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Batorego 17/19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
    Batorego 17/19
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 870252274
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, HIGIENY, PORZĄDKU W POMIESZCZENIACH, UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM, TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO USŁUG POMOCOWYCH PRZY PACJENCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: utrzymania czystości, higieny, porządku w pomieszczeniach oraz utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym oraz transportu wewnętrznego oraz usług pomocowych przy pacjencie dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im.M.Kopernika w Toruniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach