Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Filaretów 31 31
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
REGON: 27117635800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego sześciu kotłowni węglowych oraz dwóch kotłowni gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I i II w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych i w budynku niemieszkalnym oraz w kotłowniach gazowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych w zakresie przygotowania kotłów do uruchomienia, uruchomienie kotłów: rozpalenie, podtrzymywanie, wygaszanie, czyszczenie, a także utrzymania ekonomicznej pracy poszczególnych systemów, z podziałem na 2 Zadania. 1) Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: Zadanie Nr 1 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych oraz kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I w Tychach. Zadanie Nr 2 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych oraz kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr II w Tychach. 3) Miejsce świadczenia usług: 3.1. budynki mieszkalne - wielorodzinne, w Tychach przy: - ul. Jankowickiej 2 - ul. Jankowickiej 4 - ul. Szkolnej 70 - ul. Browarowej 4 3.2. budynek niemieszkalny, w Tychach przy: - ul. Narcyzów 24 którymi administruje MZBM poprzez jednostkę organizacyjną zwaną dalej ROM Nr I z siedzibą w Tychach, przy ul. Arkadowej 9c 3.3. budynki mieszkalne - wielorodzinne, w Tychach przy: - ul. Norwida 44 - Pl. Wolności 2 - ul. Nowokościelnej 27 którymi administruje MZBM poprzez jednostkę organizacyjną zwaną dalej ROM Nr II z siedzibą w Tychach, przy ul. Budowlanych 41 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 1 - dla Zadania Nr 1 Załącznik Nr 2 - dla Zadania Nr 2 5) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia. 6) Zabudowany materiał niezbędny do wykonania obsługi konserwacyjnej, Wykraczający poza jej zakres określony powyżej, będzie rozliczony w sposób określony w Projekcie umowy. 7) Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 118 ze zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych. - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. : dla Zadania Nr 1: co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł ( brutto) dla Zadania Nr 2: co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł ( brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 50 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 20 000,00 zł 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 50 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 20 000,00 zł Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, należy wykazać: dla Zadania Nr 1 : co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł ( brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ; dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł ( brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 6) kserokopię uprawnień do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 w Chorzowie przy ul. Kaliny 55
Dodano: 2016-07-06 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 w Chorzowie przy ul. Kaliny 55
Dodano: 2016-05-27 - Obsługa i serwis stacji wymienników ciepła oraz gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - podzielone na 9 części
Dodano: 2016-05-19 - Eksploatacja dwóch kotłowni węglowych opalanych eko-groszkiem w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej nr 12 w Chorzowie przy ul. Skrajnej 2, 2. Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie przy ul. Ratuszowej 20
Dodano: 2015-07-10 - Eksploatacja dwóch kotłowni węglowych opalanych eko-groszkiem w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej nr 12 w Chorzowie przy ul. Skrajnej 2, 2. Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie przy ul. Ratuszowej 20
Dodano: 2015-06-23 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie przy ul. Stefana Batorego 37
Dodano: 2014-08-05 - Obsługa i serwis gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - zamówienie podzielone na 3 części
Dodano: 2014-08-05 - Obsługa i serwis stacji wymienników ciepła oraz gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - zamówienie podzielone na 12 części
Dodano: 2014-07-04 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie przy ul. Stefana Batorego 37
Dodano: 2014-06-24 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I Zadanie nr 2 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku- ADM II
Dodano: 2014-04-24