Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2021 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola w sezonie zimowym 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do odległości 2 m od obiektu w sezonie zimowym 2021 r.”, w podziale na trzy części: Część 1: 1) Przedszkole nr 1 ul. Niezłomnych 2A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651520325, REGON: 830220609 2) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy ul. Skoczyńskiego 5 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651520354 REGON: 830220615 3) Przedszkole nr 3 ul. Poniatowskiego 57 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651494378, REGON: 830220696 4) Przedszkole nr 6 ul. Partyzantów 10 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651494792, REGON: 830220727 5) Przedszkole nr 9 Al. Jana Pawła II 5 37-450 Stalowa Wola NIP: 865149480, REGON: 830220740 6) Przedszkole nr 10 im. Marii Konopnickiej Al. Jana Pawła II 11 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651520377, REGON 830220756 7) Przedszkole nr 11 Al. Jana Pawła II 6 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651494384, REGON: 830220762 8) Przedszkole Integracyjne nr 12 ul. Okulickiego 20 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651500311, REGON:830220779 9) Przedszkole nr 15 ul. Obrońców Westerplatte 1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651522034, REGON: 830220791 10) Przedszkole nr 18 ul. Józefa Poniatowskiego 33 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427264, REGON: 830220816 Cześć 2: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego ul. Romana Dmowskiego 9 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427287, REGON: 000837413 2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Mickiewicza 15 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652264568 REGON: 368003453 3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Prymasa Wyszyńskiego 14 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651426997, REGON: 000837420 4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Niezłomnych 1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427270 REGON: 000837436 5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Energetyków 18 37-450 Stalowa Wola NIP: 865140665, REGON: 000837442 6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Okulickiego 14 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651427241 REGON: 000837465 7) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Rozwadowska 10 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652471913 REGON: 831201146 8) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Wojska Polskiego 9 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651450926, REGON: 001321670 9) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Poniatowskiego 55 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651451328, REGON:830003591 10) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące ul. Wojska Polskiego 9 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652129273 REGON: 830447997 Cześć 3: 1) Żłobek Miejski Al. Jana Pawła II 5A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651509832, REGON: 830009100 2) Miejski Żłobek Integracyjny ul. Poniatowskiego 55 A 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652565324, REGON: 365876488 3) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Hutnicza 15 37-450 Stalowa Wola NIP: 8651005770 REGON: 830217582 4) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej ul. Hutnicza 15 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652573186 REGON: 385603220 5) Zakład Administracji Budynku ul. Wyszyńskiego 7a 37-450 Stalowa Wola NIP:8650012058 REGON: 180091684 6) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dmowskiego 1 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652063924, REGON: 005660296 7) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 ul. Wańkowicza 72/2 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652557201, REGON: 180799012 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odśnieżanie dachów: Cześć nr 1 1) dach budynku dwupiętrowy o powierzchni ok. 366 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 732 m2 Przedszkole nr 1 przy ul. Niezłomnych 2A 2) dach budynku o powierzchni ok. 350 m2 Przedszkole nr 2 przy ul. Skoczyńskiego 5. 3) dach budynku płaski o powierzchni ok. 647,80 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 1943,40 m2 Przedszkole nr 3 przy ul. Poniatowskiego 57. 4) dach budynku o powierzchni ok. 500 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 1500 m2 Przedszkole nr 6 przy ul. Partyzantów 10. 5) dach budynku o powierzchni ok. 700 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 1400 m2 Przedszkole nr 9 Al. Jana Pawła II 5. 6) dach budynku płaski o powierzchni ok. 900 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 1800 m2 Przedszkole nr 10 Al. Jana Pawła II 11. 7) dach budynku płaski o powierzchni ok. 265 m2 x 5 usługa łączna powierzchnia ok. 1325 m2 Przedszkole nr 11 Al. Jana Pawła II 6. 8) dach budynku o powierzchni ok. 877 m 2 x 4 usługa łączna powierzchnia ok. 3508 m2 Przedszkole Integracyjne nr 12 im. J.Ch. Andersena przy ul. Okulickiego 20 9) dach budynku o powierzchni ok. 999,66 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 2998 m2 Przedszkole nr 15 przy ul. Obrońców Westerplatte 1. 10) dach budynku o powierzchni ok. 400 m 2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 800 m2 Przedszkole nr 18 przy ul. Poniatowskiego 33. Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 16 357,40 m2 Część nr 2 1) dach budynku o powierzchni ok. 981 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. W. Górskiego przy ul. Dmowskiego 9. 2) dach budynku o powierzchni ok. 1600 m2 x Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2 im. Jana Pawła II przy ul. Mickiewicza 15. 3) dach budynku o powierzchni ok. 2700 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 5400 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte przy ul. Wyszyńskiego 14. 4) dach budynku o powierzchni ok. 1442,30 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 2884,60 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Niezłomnych 1. 5) dach budynku o powierzchni ok. 1000 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 2000 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków przy ul. Energetyków 18. 6) dach budynku o powierzchni ok. 1524,50 m2 x 3 usługa łączna powierzchni ok. 4573,50 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaj Kopernika przy ul. gen. L. Okulickiego 14. 7) dach budynku o powierzchni ok. 1650 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 3300 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Rozwadowska 10. 8) dach budynku o powierzchni ok. 2400 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 4800 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów przy ul. Wojska Polskiego 9. 9) dach budynku płaski o powierzchni ok. 1150 m2 x 5 usługa łączna powierzchnia ok. 5750 m2 Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Poniatowskiego 55. 10) dach budynku o powierzchni ok. 2410 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 4820 m2 Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida przy ul. Wojska Polskiego 9. Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 36 109,10 m2 Część nr 3 1) dach budynku o powierzchni ok. 730 m2 Żłobek Miejski Al. Jana Pawła II 5a 2) dach budynku o powierzchni ok. 1330 m2 Miejski Żłobek Integracyjny przy ul. Poniatowskiego 55A. 3) dach budynku o powierzchni ok. 3600 m2 Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Hutnicza 15. 4) dach budynku o powierzchni ok. 280 m2 x 2 usługa łączna powierzchnia ok. 560 m2 Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej przy ul. Hutniczej 15. 5) dachy budynków zarządzających przez Zakład Administracji Budynków: a. budynek Politechniki ul. Kwiatkowskiego 4 – powierzchnia ok. 2218 m2 b. budynek KUL ul. Popiełuszki 6 – powierzchnia ok. 150 m2 c. budynek UM ul. Kwiatkowskiego 1 – powierzchnia ok. 1160 m2 d. budynek ul. I-go Sierpnia 11 – powierzchnia ok. 897 m2 e. budynek ul. Kilińskiego 2 – powierzchnia ok. 456 m2 f. budynek ul. Hutnicza 8 – powierzchnia ok. 790 m2 g. budynek ul. Staszica 3a – powierzchnia ok. 672 m2 Łączna powierzchnia wynosi 6343 m2 6) dach budynku o powierzchni ok. 1100 m2 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przy ul. R. Dmowskiego 1. 7) dachy budynków (dobudowa+ główny) o powierzchni ok. 100 m2 x 3 usługa łączna powierzchnia ok. 300 m2 Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Wańkowicza 72/2. Łączna powierzchnia (orientacyjna) w okresie realizacji zamówienia części wynosi: 13 963 m2 3. Płatnikami za świadczoną usługę odśnieżania dachów na obiektach będą poszczególne jednostki organizacyjne podległe Gminie Stalowa Wola. 4. Wykonawca do dnia podpisania Umowy przekaże osobie odpowiedzialnej merytorycznie od strony Zamawiającego wykaz osób realizujących zamówienie oraz kopie aktualnych orzeczeń lekarskich dopuszczających te osoby do pracy na wysokości powyżej 3 m na cały okres trwania umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie umowy. W razie potrzeby wykaz zgłoszonych pracowników może być rozszerzony w okresie realizacji o nowych pracowników, również z załączeniem wymienionych orzeczeń lekarskich. 5. Prace wykonywane będą w czynnych, eksploatowanych obiektach: mogą być realizowane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 6. Przed rozpoczęciem odśnieżania dachu, należy wyznaczyć strefy zrzutu śniegu, w sposób widoczny je wygrodzić i przez cały okres zrzutu nie dopuścić pieszych lub parkowania samochodów. Stery zrzutu powinny być wskazane przez Właściciela lub Zarządcę obiektu. 7. Realizacja zamówienia będzie wykonywana w sposób opisany poniżej: 1.) Zamawiający dokona zlecenia odśnieżania dachu, jeżeli grubość pokrywy śnieżnej na dachu osiągnie min. 15 cm. 2.) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w następujący sposób: a. za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu, sople i wszelkie nawisy; b. ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachów obiektów, zamawiający wymaga pozostawienia warstwy ok. 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje, oraz wpisania w protokole odbioru prac grubości pozostawionej warstwy zlodowacenia; c. niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach; d. do usuwania śniegu wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego odśnieżanych budynków; e. hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów; f. wszystkie uszkodzenia elewacji, pokryć dachowych oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów z hałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy; g. każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP; h. śnieg zrzucony z dachów powinien zostać ; i. Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne zezwolenia upoważniające do pracy na wysokości; j. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; k. usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami BHP; l. Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; m. Wykonawca ma obowiązek być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia; n. Zamawiający przewiduje dwukrotne odśnieżanie dachów obiektów podczas trwania umowy, co uzależnione jest od zaistniałych warunków atmosferycznych; 3.) Przy opracowaniu oferty należy wziąć pod uwagę fakt, że Zamawiający nie przewiduje zapłaty za gotowość tylko za efektywną pracę. 4.) Obiekty do odśnieżania zgłaszane będą przez Zamawiającego na bieżąco (pisemnie), w razie wystąpienia okoliczności, w których niezbędne jest wykonanie usługi. 5.) Odpowiedzialny za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będzie kierownik poszczególnego obiektu. 6.) Rozliczenie usługi nastąpi fakturami po wykonaniu i odbiorze prac. Podstawę do rozliczenia usługi będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez kierownika poszczególnego obiektu. 7.) Wykonawca zobowiązany będzie przyjmować pisemne zlecenia (sms, e-mail lub faks) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu oraz przystępować do realizacji zlecenia w terminie określonym w ofercie. 8.) Maksymalny czas realizacji zlecenia wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego. 9.) Zaleca się zaznajomienie z topografią terenu i dokonanie wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert. 10.) Wykonawca przed podpisaniem umowy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - nie dotyczy 1.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wymienione w pkt.12 ppkt. 1) w ramach zadania, dotyczące wszelkich w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa pkt 12 ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) Przedstawienia na wezwanie zamawiającego dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.12 ppkt. 1-2. 4.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w pkt.12 ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązki wynikające z pkt. 12 ppkt 1-3 dotyczą także podwykonawcy. 5.) W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 12 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy; 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach