Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów”.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów. CPV: 50.11.81.10-9 Usługi holownicze, 98.35.11.00-9 usługi parkingowe. 3.1 Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Część 1 – usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t (w tym: rowerów, motorowerów i motocykli) z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów. Część 2 – usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów. Część 3 – usuwanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg z terenu powiatu lubelskiego na podstawie przepisów art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów, spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1293). 3.2 Zakres zamówienia obejmuje (cz. 1-3): 1) usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t (w tym: rowerów, motorowerów i motocykli), powyżej 3,5t do 7,5t, powyżej 7,5t do 16t, powyżej 16t oraz pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg z terenu powiatu lubelskiego, na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po pojeździe, transport na parking strzeżony oraz rozładunek. 2) przechowywanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) transport pojazdów przejętych na rzecz Zamawiającego w trybie art. 130 a ust.10 ww. ustawy do stacji demontażu, 4) transport pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcy na własny parking, 5) prowadzenie następujących ewidencji: a) pojazdów przyjętych na parking - usuniętych z dróg na podstawie art. 130a Prd, b) pojazdów w przypadku których nastąpiło odstąpienie od usunięcia w trybie art. 130a ust. 2a Prd, c) pojazdów odebranych przez uprawnione osoby. 4. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 1) w przypadku podpisania umowy przed datą 01.01.2020 r.: od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r., 2) w przypadku podpisania umowy po dacie 01.01.2020 r.: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu (cz. 1-3). 5.3.1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca powinien wykazać się posiadaniem na czas realizacji zamówienia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 7.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 7.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.7. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach